Recenze: Jak vyléčit zlomené srdce

Výsledek obrázku pro jak vyléčit zlomené srdceAutor: Anna Bell
Vydání: Motto, 2017
Žánr: romantika
Anotace: ★★★★★
Od chvíle, kdy se Joseph rozešel s Abi, protože se k sobě nehodí, samým žalem téměř nevylezla z postele. Pak ovšem na svém prahu našla krabici s věcmi, které si u něj zapomněla. Nějakým omylem se v ní ocitl i Josephův seznam deseti věcí, které by chtěl ještě stihnout, než mu bude čtyřicet. Abi se hned chopila příležitosti seslané osudem: Je snad lepší způsob, jak mu dokázat, že se k sobě hodí, než splnit vše, co si předsevzal? Abi však nikdy nebyla žádný sportovec, a navíc se hrozně bojí výšek, takže například slanit nejvyšší budovu ve městě, může být problém. Pokud chce zvládnout celý seznam, musí posbírat všechnu odvahu a požádat o pomoc přátele. S každým dalším splněným úkolem léčí své zlomené srdce a získává ztracené sebevědomí. Podaří se jí ale získat svou životní lásku?
HODNOCENÍ:★★★★★

 Jak vyléčit zlomené srdce, když vás opustí vaše životní láska? S tím se potýká hlavní hrdinka Abi, kterou právě opustil její přítel Joseph se slovy, že se k sobě nehodí. Jenže Abi si je jistá, že on byl ten pravý. 

Abi od rozchodu nevylezla z postele obklopené hromadou kapesníčků a zmrzliny. Pak ovšem na svém prahu najde krabici s věcmi, které si nechala u Josepha. A mezi jejími věcmi se nějakým nedopatřením ocitl a i Josephův seznam deseti snů, které si chce splnit, než mu bude čtyřicet. Abi je hned jasné, že to je znamení osudu. Rozhodne se splnit všech deset bodů na Josephově seznamu a dokázat mu tak, že se k sobě naprosto dokonale hodí. Cíl je jasný - splnit všechny úkoly a  získat tak zpátky svého osudového muže. Cesta to ovšem bude trnitá, protože ne všechny body na seznamu jsou zrovna jejím šálkem čaje. Abi nikdy nebyla dobrodružné povahy, hrozně se bojí výšek a ani neumí jezdit na kole. Slanit tak nejvyšší budovu ve městě nebo objet na kole celý ostrov Wight, může být problém. Abi se bude muset postavit novým výzvám. Postupně tak Abi poznává své skutečné já, které je mnohem odvážnější a sebevědomější, než si kdy myslela. Navíc získává nové přátele a ti mají na její zlomené srdce opravdu hojivý vliv...
Jak vyléčit zlomené srdce je romantická jednohubka, které vám přiměje se usmát a relaxovat u milého příběhu. Vybrala jsem si ji ke čtení těsně před státními závěrečnými zkouškami, protože jsem hledala něco jednoduchého, u čeho můžu bezstarostně vypnout. To se knize povedlo splnit na jedničku. S tímto pohledem ovšem ke knize přistupujte. Jak už to tak u toho žánru bývá, příběh je totiž předvídatelný a jednoduchý. To ovšem vůbec nekazí příjemný zážitek ze čtení. 

Abi je sympatická hlavní hrdinka, i když někomu může lézt na nervy tím, jak je nezdravě posedlá představou, že dostane zpátky svého Josepha. Ve své snaze je dost zarputilá a Joseph je pro ni zkrátka středobodem vesmíru. Jak jistě tušíte, tato rovnováha vesmíru se nakonec trochu zvrtne a Abi přijde na to, že může najít štěstí i jiným způsobem. Sledovat její cestu od uťápnuté myšky po sebevědomou ženu, je zábava a určitě jí budete fandit v plnění všech úkolů. Vše je navíc vtipně napsané, takže se budete skvěle bavit. Ve své kategorii romantických knih patří rozhodně k tomu lepšímu a jako oddech od fantasy a thrillerů je perfektní. Podle mě skvělé antistresové čtení, které vás přivede na jiné myšlenky a možná vás i inspiruje k vlastnímu seznamu deseti snů, které si chcete splnit.

Celkově je to moc milá, odpočinková kniha, která je naplněná láskou, hledáním sama sebe a spoustou humoru. Jistě, není to žádné veledílo, ale pokud od knihy očekáváte jen laskavý příběh, který vás pohladí na duši a zahřeje u srdíčka, jste na správné stopě.

Okomentovat

16 Komentáře

  1. Pěkná recenze. :) Takovéhle letní oddechové knihy mám ráda a tahle vypadá víc než skvěle. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli máš teto typ knih ráda, určitě tě nezklame :)

      Vymazat
  2. Tak to bych si asi měla přečíst :D pěkná recenze :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jestli se do ní pustíš, přeji hezké čtení a snad se ti bude líbit :)

      Vymazat
  3. Na tvůj blog jsem narazila náhodou a strašně mě začaly bavit všechny tvoje články-máš prostě takový svůj osobitý styl psaní. Jediné, co mi trochu vadí, je, že v recenzích píšeš jak anotaci, tak i svůj popis děje a my potom čteme vlastně to stejné hned zasebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám radost, že jsi náhodou narazila na můj blog a líbí se ti tu :) A děkuji i za tip co změnit s tou anotací, budu nad tím přemýšlet :) Dělá to tak většina blogerů, že napíše anotaci i příběh ze svého pohledu, ale je pravda že občas je to dost podobné :)

      Vymazat
  4. Občas je takové knížky fakt zapotřebí! :)
    Díky za moc pěknou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já moc děkuji za milý komentář :) Přesně tak, občas je potřeba u knihy jednoduše vypnout :)

      Vymazat
  5. Takovéhle knihy moc ráda čtu, ne vždy mám totiž čas chuť číst něco složitého. Podle mě je tohle perfektní letní čtení a líbí se mi i nápad příběhu :)

    Jinak máš moc hezký blog, možná by tě zaujal i ten můj, budu ráda, když mě třeba budeš také ráda navštěvovat 😊 .

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je to moc příjemné letní čtení :) Jsem ráda, že jsi zavítala na můj blog a zaujal tě :) Ráda se podívám i na ten tvůj :)

      Vymazat
  6. Popravdě mě zaujal už název, protože která z nás někdy neměla zlomené srdíčko? :-) Jak jde o romantiku, tak můžu číst cokoli, takže tohle vypadá moc hezky, zítra zrovna jednu do nákupáku a hodlám si pořídit pár knížek za babičky k narozeninám, tak snad ji tam potkám v knihkupectví. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nápad se zlomeným srdcem se mi také líbil a doufám, že se ti bude líbit celá kniha :) Hezké čtení přeji :)

      Vymazat
  7. Vypadá to, že jsem našla knihu k moři jako dělanou :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  8. O knize jsem neslyšela, ale nezní vůbec špatně. Vlastně zní skvěle. Až budu hledat nějaké oddechové čtení, podívám se po ní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle zní jako dokonalá oddechovka na léto. :) A k tomu, abych dostala chuť sepsat si svých deset snů, mi stačila anotace. :D Takže asi zkusím zapátrat v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To zní vtipně! :D Možná po tom sáhnu :).

    OdpovědětVymazat