Vyšlo v září

YA fantasy
Poutník, čarodějnice a červ - Christopher Paolini - Fragment
Boží hrob (Nikdynoc #2) - Jay Kristoff - CooBoo
Zmije (Ostrovy bouře a utrpení #1) - Bex Hogan - CooBoo
Žár (Dobyvatelská sága #3) - Kiersten White - CooBoo
YA fantasy
Everless (Everless #1) -Sara Holland - CooBoo
Jeden temný trůn (Temné koruny #2) - Kendare Blake - Fragment
Padlé město (Temné nadání #2) - Vic James - CooBoo
Rozdělené království (Prokletý trůn #2) - Joelle Charbonneau - Fragment

YA fantasy
Nevlastní sestra - Jennifer Donnelly - CooBoo
Nyxia Nespoutaní (Nyxia #2) - Scott Reintgen - King Cool
Černá čarodějka (Kroniky černé čarodějky #1) - Laurie Forest - King Cool
Město lží - Sam Hawke - Host

Middle grade fantasy
Hněv pegasů (Kroniky Kavalonu #1)- Kim Forester - Fragment
Město duší - Martina Čekalová - Fragment
Kde zní zpěv krkavců - Klára Kubíčková - Fragment
Eliza a její nestvůry - Francesca Zappia - CooBoo

Thriller, romantika
Vím, kdo jsi - Alice Feeney - Domino
Ona to ví - Lorena Franco- XYZ
Sejdeme se v knihkupectví - Amy Meyerson - Motto
Něco si přej - Karen Rivers - Yoli

Okomentovat

20 Komentáře

  1. Kde zní zpěv krkavců vypadá zajímavě. Četla jsi už? :)

    Nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá až moc dobře! Doslova slintám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, já taky :) A říjen je taky dost bohatý na nové kousky :)

      Vymazat
  3. Chystám se na Boží hrob a snad i Nevlastní sestru. Jinak mě zaujalo Kde zní zpěv krkavců, jen škoda, že když je to české, nedostalo se tomu kdovíjaké propagace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Všechny tři kousky mě taky zaujaly :) Doufám, že budou stát za to :)

      Vymazat
  4. Přečetla jsem Město duší a byla to pěkná oddechovka. Jinak mám rozhodně v plánu Boží hrob, když už jsem přečetla tu Nikdynoc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře, i oddechovka je občas potřeba :) A Boží hrob, to je zkrátka nutnost! :)

      Vymazat
  5. Přečtený mám již Everless, Jeden temný trůn a Padlé město. Doma na mě čeká ještě pokračování Nyxie a Boží hrob. Rozhodně se chystám i na Žár a Nevlastní sestru. Poslední dobou těch knížek vychází nějak moc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch knížek je vážně hodně :) Musím se přiznat, že já vůbec nestíhám, z těchto knížek nemám ješt ani jednu i když nejméně na polovinu z nich už se třesu :) Jsi napřed :)

      Vymazat
  6. CooBoo tam má pár kousků, co mě rozhodně zaujalo. Tak to ještě musím blíž prozkoumat, protože mám pocit, že z CooBoo knih malinko vyrůstám. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle pocit mám občas taky :) Ale pak zase narazím na nějakou young adultku, která se mi opravdu líbí a zase mám hned znova chu´t je číst a hledat mezi nimi poklady :)

      Vymazat
  7. Září je pro mě jeden z nejhorších měsíců, co se stavu mojí peněženky týče! :D Tolik skvělých knih. Ze zářijových titulů jsem zatím stihla přečíst jen Město duší, což byl takový lepší průměr, ale v blízké době se určitě chystám na Žár, Elizu a její nestvůry, Nevlastní sestru, Kde zní zpěv krkavců, dvojku Nyxie a Černou čarodějku. Uf, mám co dělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje penženka trpěla nejenom v září ale asi bude trpět celý podzim :D Těch lákavých titulů je prostě spousta :)

      Vymazat
  8. Ačkoliv fantasy nevyhledávám tolik, jak bych chtěla jedno musím uznat. Ty obálky jsou dokonalé!!
    Zaujalo mě Ona to ví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina obálek je skutečně úchvatná :) Přiznám se, že si některé knihy chci přečíst už jen kvůli nim :D

      Vymazat
  9. Nevěřím! Ve výčtu jsem našla knížku, co mám doma - Něco si přej a zrovna ji mám rozečtenou. Nevím, jestli mě zatím moc nechytla nebo teď při škole na čtení zase nemám čas, ale zápletka se mi moc líbila. Já ráda ty dojáky :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojáky mám taky ráda :) Tuhle knihu jsem zatím nezkoušela, ale mám to v plánu :)

      Vymazat
  10. Nedávno som čítala Jeden temný trón a bolo to skvelé čítanie :-) Samozrejme, aj ďalšie tituly vyzerajú veľmi dobre napríklad Město lží ma zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak je možné, že právě na podzim vychází tolik skvělých knih? :) Kde na to má člověk brát? :))

    OdpovědětVymazat