Vyšlo v říjnu 2019

YA fantasy
Zjizvený král (Nikolaj Lantsov #1)- Leigh Bardugo - Fragment
Pozorovatelka - Anna Bright - CooBoo
Kirke - Madeline Miller - Slovart
Sucho - Neal Shusterman - Yoli

YA fantasy, fantasy
Milosrdné přízraky - April Tucholke - Host
Rituál - Marina a Sergej Dačenko- Fragment
Pád Gondolinu - J.R.R.Tolkien - Argo
Helix - Marc Elsberg - Omega

romantika
Padnout a vstát - Estelle Maskame - Fragment
Láska na jedno kliknutí - Cyril Massarotto - Motto
Jak mě překvapíš? - Sophie Kinsella - BB art
Den, kdy jsem zahlídla lásku -Josie Silver - Cosmopolis

romantika
To nejlepší v nás - Colleen Hoover - Yoli
První opravdový polibek - Kasie West - CooBoo
Bez tebe to není léto - Jenny Han - CooBoo
Láska podle hvězd - Minnie Darke - Motto

thrillery
Teorie vraždy (Naturalista #3) - Andrew Mayne - Kalibr
Jáma - C.J. Tudor - Kalibr
Rakvář - Sharon J. Bolton - Domino
Bird Box - Josh Malerman - Omega

Okomentovat

17 Komentáře

  1. Nejvíc mě asi láká Sucho a Zjizvený král díky té absolutně úchvatné obálce!

    OdpovědětVymazat
  2. Zase spousta skvělých knih. :) Už mám přečteného Zjizveného krále, který byl super a právě začínám číst Kirke. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tojsi napřed :) Já ještě ani jednu z nich neotevřela, ale určitě mám zálusk na Zjizveného krále :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  3. Chystám se na Kirke, Teorii vraždy i Jámu a moc se na všechny těším. Rakváře taky moc ráda přidám na seznam :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jak vidím tolik nádherných knih, hned mám nutkání si jít nějakou koupit... Ale to bych neměla, protože se teď snažím šetřit. Tak si zajdu aspoň do knihovny! :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát vyšlo mnoho dobrých knih, které bych si chtěla přečíst. Rituál, Helix, Kirke. To jsou moje Top. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rituál a Bird Box jsem přečetla, obě knihy jsou skvělé ❤️. Chystám se na To nejlepší v nás a Zjizveného krále. Pokud se poštěstí, tak bych ráda sáhla i po Jámě a Teorii vraždy, ale to bych nejdřív musela přečíst Šelmu a Hračkáře... je toho hodně 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Teorie vraždy bude snad další přírůstek, tedy chtělo by to, když už máš předešlé díly.
    Jáma je velkým zklamáním. No a to tak velkým, že se mi nechce ani do psaní recenze :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, už se těším až si rozbalím knížky, o které jsem si napsala Ježíškovi, ale i tady bych našla další inspiraci :D Snad se až budu zas doma dostanu někam podívat se i na knihy. Nebo radši ne, jinak nevím, jak to pak uvezu zase zpět do Anglie :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak mě samozřejmě zaujaly nejvíce romantiky - Padnout a vstát a Láska podle hvězd. 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc mě zaujala Kirke a Sucho (to mě láká hodně tématem). Pak vypadá zajímavě žánrově Milosrdné přízraky. Na Jámu se asi nechystám. Kříďák byl fajn, ale zas až taková paráda to nebyla... :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mě zaujal Bird Box, protože film byl podle mě takový průměr a kniha by mě mohla zaujmout víc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Doma mám Zjizveného krále, První opravdový polibek a Pozorovatelku, ale fakt netuším, kdy se k nim dostanu :D Teď na podzim toho vyšlo tolik slibného!

    OdpovědětVymazat
  13. mě zaujaly všechny ty fantasy, páč ty obálky jsou nádherný! :D a bird box mi připomněl, že jsem si pořád nepustila film! :D

    OdpovědětVymazat