Vyjde v lednu 2020


YA fantasy
Ohnivý květ (Sestry moře #1) - Natalie C. Parker - Booklab
Krvavý lístek (Krvavá magie #1) - Crystal Smith - Fragment
Svět démonů (Zloději dýmu #2) - Sally Green - CooBoo
Síla bouře (Sedmiříší v troskách #3) - Cinda Williams Chima - Booklab


YA fantasy
Hon na Vittry (Příběh o Jarmalandu #2) - Johan Theorin - Moba
Každé srdce je bránou - Seanan McGuire - CooBoo
Jsme všichni sněhové vločky? - Holly Bourne - Booklab
Ztracená princezna (Zápisky z Rosewoodu #3) - Connie Glynn - Fragment

romantika
Dámská volenka - Larissa Zageris - Omega
Nevěřte Hunterovi - Karolína Bendová - Fragment
Chci tě - Jen Frederick - Baronet
Neprofesionál - J.D. Hawkins - Baronet

thrillery
Prorokova zima - Håkan Östlundh - Omega
Osobní asistentka - Renée Knight - Ikar
Náledí - Karin Gerhardsen - Metafora
Patříš mi - Mark Tilbury - Katto

Okomentovat

30 Komentáře

  1. Letos jsem se zúčastnila čtenářské výzvy a mám tam právě knihu ,,Jsme všichni sněhové vločky?" A už se na ní ohromně těším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle kniha mě láká hlavně podle zajímavého názvu, ale ráda se nehcám překvapit o čem bude :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná inspirace pro mé další čtení. :-) takových knih co bych si taaaak rada přečetla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že tě inspiruji :) Těch zajímavých knížek je vážně spousta, ještě tak mít čas to stíhat :)

      Vymazat
  3. Knihy vypadaji zajimavě, uz se na nektere tesim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle měsíc je to vážně paráda, taky se na hodně z nich těším :)

      Vymazat
  4. Zajímavé knihy. Na některé se těším.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se moc těším na Osobní asistentku a Patříš mi - ty si musím brzo koupit :)

    Teď na mě čeká Náledí :)

    JInak vůbec jsem netušila, že Theorin vydává další knihy - tedy novou sérii. Mlhy byly úžasné. Ale pak jsem více četla o čem kniha je a je to úplně jiný šálek kávy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, láká mě Náledí i Osobní asistentka a Patříš mi :D Celkově ty thrillery vypadají náramně dobře :)

      Vymazat
  6. Ty thrillery vypadají dobře všechny

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem rozhodně pro Svět démonů. :) Ačkoli jsem nečetla první díl, takhle se mi to alespoň pomalu uzavře a přečtu si to. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl doporučuji, mě se dost líbil, tak snad ani dvojka nezklame :)

      Vymazat
  8. O ou... ještě, že už si kupuji jen eknihy (většinou), protože mě toho zase zaujala kopa a neměla bych to kam dávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně s tímhle problémem se potýkám já, nemám to kam dávat :D Asi budu muset taky přejít na eknihy :)

      Vymazat
  9. Vypadaá to na spoustu zajímavých knih. :) Povrchně přiznávám, že podle obálek mě zaujala velká většina. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, obálky se náramně povedly snad u všech :)

      Vymazat
  10. Fanatasy knihy vypadají dobře už jenom podle názvu a obálky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Z thrillerů jsem četla Patříš mi, což už víš :-) Chystám se na náledí, ale zaujala mě Osobní asistentka i Prorokova zima :D

    OdpovědětVymazat
  12. Přijde mi, že v lednu vycházejí samé pěkné kousky, takže to vypadá, že můj už takhle přecpaný seznam knih k přečtení, bude ještě plnější :D

    OdpovědětVymazat
  13. Toľko zaujímavých a skvelých dní a ja sa stále akosi nedokážem začítať! :) Vďaka za skvelý výber. :)

    OdpovědětVymazat
  14. "Každé srdce je branou", "Krvavý lístek", "Dámská volenka", či "Svět démonů", to bych si nechala líbit!

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, na ty všechny mám spadeno taky :)

      Vymazat
  15. Niektoré obálky kníh teda stoja zato hlavne tá dámska dovolenka a chci ťa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dámská volenka váně vypadá moc hezky, určitě to bude skvělá romantika :)

      Vymazat
  16. Jsem sobec, když bych si koupila všechny jen kvůli obálce? :D Rozhodně si nějakou přečtu, jen nevím ve kterém století :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nejsi :) Taky často neodolám a kupuji jen kvůli obálce :)

      Vymazat
  17. Já jsem tak strašně pozadu, že to není možný 🙈🙄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :D přijde mi, že věčně nestíhám :)

      Vymazat
  18. Na Svět démonů jsem docela zvědavá. Zloději dýmu mě sice úplně nepřesvědčily, ale vyloženě špatné to nebylo, takže na pokračování asi dřív nebo později taky dojde. :)

    OdpovědětVymazat