Vyšlo v březnu 2020


YA fantasy
Krásky- Dhonielle Clayton - CooBoo
Zlodějská přísaha (Zlodějský tanec #2) - Mary E. Pearson - CooBoo
V zajetí zimy - Naomi Novik - Host
Nyxia povstává (Nyxia #3)- Scott Reintgen - Kingcool
 YA, fantasy, sci-fi
Dědictví (Strážkyně brány #1) - E.E. Holmes - Fragment
Co se skrývá v lesích -Katya De Bercerra - Kingcool
Nanos - Timo Leibig - Fobos
Ozvěna věcí budoucích (Licanius #2) - J. Islington - Host

romantika
Všechny malé zázraky - Jennifer Niven - Yoli
Jeho banán (Objekty touhy #1) - Penelope Bloom - Kontrast
Cítit znovu - Mona Kasten - Omega
Kontroverzní princezna (Královská láska #1) - Jodi Ellen Malpas - Baronet

romantika, thrillery
Struny lásky (Play On #2) - Samantha Young - Ikar
Láska online - Penelope Ward - Baronet
Co jsme si nikdy neřekli - Yasmin Rahman - Yoli
Zatímco jsi spala - Kathryn Croft - Ikar

thrillery
Dokonalá manželka - J.P. Delaney - Ikar
Spolubydlící - C. Pattison - Ikar
Mlčící pacientka - Alex Michaelides - Motto
Konec hry (Hadrový panák #3)- Daniel Cole - Kalibr

Okomentovat

12 Komentáře

  1. Hezký přehled. :) Doma mám už V zajetí zimy od Novik a moc se na to těším. Chtěla bych si časem přečíst i Ozvěnu věcí budoucích, chtěla bych sérii dát ještě jednu šanci. Ale asi si nejdřív budu muset připomenout jedničku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny malé zázraky jsou skvělá knížka, moc se mi líbí i tento nový přebal podle filmu (který je jen tak mimochodem skvěle zpracován :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně Krásky, Cítit znovu a Královská láska jsou knihy, které mě zaujaly hodně. :) Děkuji za další tipy na super knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veěa skvelých a zaujímavých kníh :) O Nyxii som vedela, k tejto sérii by som sa rada raz dostala. Kniha Jeho banán je teraz dosť populárna, ale popravde, mňa neláka :D Každopádne aj Dedičství a Co sa ukrýva v lesech vyzerá super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Co jsme si nikdy neřekli jsem koukala, ale nakonec jsem si objednala trilogii Městečko Pines, tak jsem na to zvědavá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho na mě čekají Všechny malé zázraky. Dokonalou manželku mám objednanou - vypadá zajímavě, tak uvidíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se chystám na Nyxii, vyšel třetí díl a už nebudu muset čekat na vydání. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Co se skrývá v lesích bych si ráda koupila, dost mě to navnadilo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zkusím přispět s troškou do mlýna. Má kniha Recept na štěstí? spatřila světlo světa také v březnu. www.knihamama.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super shrnutí, já jsem natěšená na Spolubydlící a v příští objednávce asi nebudu už váhat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda! Tolik knih vyšlo za březen! Já už jsem stihla přečíst tu královskou lásku od nakl.XYZ a musím bohužel říct, že to bylo dost špatné :-( Chystám se na Dokonalou manželku, Krásky, Mlčící pacientku, Všechny malé zázraky a Cítit znovu :-)

    OdpovědětVymazat