Vyšlo v květnu



YA fantasy
Zaslíbená (Zaslíbená #1) - Kiera Cass - CooBoo
Dvě temné vládkyně (Temné koruny #3) - Kendare Blake - Fragment
Spící Beatrice - Júlia Matulová - CooBoo
Supernova (Renegáti #3) - Marissa Meyer - Egmont



fantasy, lit-RPG
Šedá sestra (Červená sestra #2) - Mark Lawrence - Talpress
Větrný přístav - George R. Martin - Fragment
Svědectví (Příběh služebnice #2) - Margaret Atwood - Argo
Družina mrtvého (Pouť mrtvého #3) - Pavel Korněv - Fantom Print


romantika
P.S. Stále tě miluju (Všem klukům, kteér jsem milovala #2) - Jenny Han - CooBoo
Před námi (After #5) - Anna Todd - Yoli
Přeju si tebe - Tracy Brogan - Motto
Obchůdek narohu - Nicola May - Motto


krimi, thrillery
Jeden z nás - Shari Lapena - Ikar
Nikdo není doma (David Raker #10) - Tim Weaver- Mystery Press
Travič (Rakvář #2) - Sharon J. Bolton - Domino
Vražedné úmysly - Marc Cameron - Cosmopolis

Okomentovat

18 Komentáře

  1. Svedectvo ma nadchlo rovnako ako Príbeh služobníčky. Nedokážem si to vysvetliť, pretože tento typ kníh u mňa vôbec neletí, ale teda obe knihy som prečítala jedným dychom. :) A teda ďalší After? O tom som vôbec nevedela, teším sa až si ho prečítam. Ďakujem za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příběh služebnice je vážně skvělý, kniha i seriál :) Na Svědectví se proto také těším, že mě nadchne :)

      Vymazat
  2. After má pokračování? To jsem ani nevěděla :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se o tom dozvěděla náhodou :) Ale má vážně pokračování :)

      Vymazat
  3. U mně se jedná rozhodně o Supernovu, chci vědět, jak už to skončí. :) A samozřejmě Shari Lapena. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, po obou tay koukám :) Tak hezké čtení :)

      Vymazat
  4. Kdybych měla možnost přečetla bych si Družinu mrtvého nebo Obchůdek na rohu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Družina mrtvého to jetaky moje srdcová volba, miluju lit-rpg :) A Obchůdek na rohu bude určitě skvělá roztomilá romantika :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Však taky všechny vypadají skvěle, je to pestrá nabídka :)

      Vymazat
  6. No, z květnových novinek si toho zase chci přečíst opravdu hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně :) Já pořád někde nacházím nové a nové kniy, co si chci přečíst, ale je mi jasné, že to nikdy nestihnu :D

      Vymazat
  7. Prvých osem je som zachytila, keďe sú prevažne v mojich obľúbených žánroch :D Dúfam, že Dve temné vládkyne výjdu aj v slovenčine, túto sériu mám rada :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo tak proto jsem nemohla Svědectví furt nikde sehnat... Příběh služebnice (kniha a pak seriál cca od půlky druhé řady) mě silně zklamal, ale v pokračování má jít víc o budování světa, což mě zajímá.

    OdpovědětVymazat
  9. Zase spousta skvělých knih, které prostě a jednoduše chci. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Zaslíbená, tak táto kniha nie je asi veľmi podarená, teda, čo som čítala názory :D Cassovú nemám rada, ale keď vidím, ako táto kniha rozčuľuje aj druhých, tak to musí byť vážne zlý titul! O_O
    Mňa najviac zaujala kniha Jeden z nás, Lapena je skvelá!

    OdpovědětVymazat
  11. Zaslíbená mě už chvílí láká, protože sérii Selekce od autorky miluju, tak uvidíme, jak to s ní nakonec dopadne (názory jsou zatím dost smíšené). A vidíš, teď jsem si vzpomněla, že jsem si chtěla přečíst sérii Renegáti, úplně jsem na ni zapomněla. Pár dalších knížek ze seznamu mě taky zaujalo, takže díky za super článek! :)

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nová Shari Lapena mi nesmí chybět. :-)

    OdpovědětVymazat