Vyšlo v červnu 2020


Fantasy
Říše popela (Draconis Memoria #3) - Anthony Ryan - Host
Rudé svitky magie (Nejstarší kletby #1) - Cassandra Clare - Slovart
Výhled na hvězdy (Vzhůru k obloze #2) - Brandon Sanderson - Talpress
Kouřový démon (Mercedes Thompson #12) - Patricia Briggs - Fantom Print

Oddechovky a romantika
Ještě jeden croissant na cestu - Felicity Cloake - Beta Dobrovský
Čekání na Toma Hankse - Kerry Winfrey - Ikar
S láskou tě nenávidím - Jo Watson - Kontrast
Sedm rozchodů Amy a Craiga - Don Zolidis - Kingcool

Romantika, thriller
Schovej mě v dešti - Jo Moyes - Ikar
Vepsáno krví vlastního srdce (Cizinka #8) - Diana Gabaldon - Omega
Božská mrcha - Christina Lauren - Jota
Žena, kterou jsem byla - Kerry Fisher - Ikar


Thrillery
Pravda nebo lež - Colleen Hoover - YOLI
Přej si opatrně - Hallie Ephron - Grada
Snílci - Karen Thompson Walker - Fobos
Dívka na neděli - Pip Drysdale - Vendeta

Okomentovat

15 Komentáře

  1. Ty jo, zaujalo mě skoro všechno kromě Cizinky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Akurát čítam Vzhuru k obloze a zatiaľ sa mi to páči, takže som rada, že už vyšla aj dvojka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych sáhla po některém z thillerů a po Schovej mne v dešti

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že děláš takovéhle přehledy :-) Já už koukala po té knize Sedm rozchodů Amy a Craiga, tak uvidíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujala nová Cizinka, která je prostě nutností. :)) A potom Colleen Hoover a Jojo Moyes.

    OdpovědětVymazat
  6. Samé pěkné knihy budou vycházet. :) Ale teda nejvíce mě zaujala Pravda nebo lež. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mě kniha Snílci! Ale i další vypadají dobře

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujala mě kniha Žena, kterou jsem byla. Nedávno jsem od autorky přečetla jednu knihu a ta byla hodně dobrá.
    A pak bych si chtěla přečíst Pravda nebo lež.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem zvědavá na Pravda nebo lež a Ženu, kterou jsem byla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Novú knihu od Cassandry rozhodne chcem lebo som o nej doposiaľ počula a vraj je veľmi dobrá a majú vraj vydať ešte jednu len neviem ako sa volá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si koupila Schovej mě v dešti, ale musím říct, že mě zatím knížka moc neoslovila. Četla jsem ji hlavně an dovolené, kde byl čas, tak snad se k ní doma dostanu.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Všetky knihy v kategórií romantika a oddych by som brala! :D Vyzerajú úžasne!♥ A potom jednoznačne Pravda nebo lež od Colleen Hoover...tá ma neskutočne láka, všetci ju chvália a ja som na ňu neuveriteľne zvedavá!

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujalo mě všechno kromě fantasy, na to už nějak nejsem, ještě před pár lety bych byla pouze pro fantasy, ale asi jsem se toho nějak přečetla :))

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na knižky z kategórie fantasy si robím zálusk! Ale zas rada by som si opäť niečo prečítala i z kategórie romantika. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Červené zvitky mágie už mám doma takže je sa načo tešiť a potom som zvedavá aký bude príbeh a ostatné knihy tak momentálne zo sveta romantiky mám kníh akurát tak dosť :)

    OdpovědětVymazat