Vyšlo v září 2020

 

YA fantasy

Aurora povstává (Aurora  #1) - Amie Kaufman, Jay Kristoff - CooBoo
Rozetmění  (Nikdynoc #3) - Jay Kristoff - CooBoo
  Studie jedu - Maria V.Snyder - CooBoo
  Balada o ptácích a hadech - Suzanne Collins - Fragment
 
 
YA fantasy
  Bezhvězdné moře  - Erin Morgernstern - Argo
Zlatí vlci  (Zlatí vlci #1) - Roshani Choksi - Host
  Strážce duší - Deborah Hewitt -Argo
  Andělský mág - Garth Nix - Fragment

YA fantasy, thriller
  Dcera ztracených bohů  - Alžběta Komrsková - Fragment
  Dokonalá (Vadná #2) - Cecelia Ahern - King Cool
  Spolu jsme dokonalá holka - Ariel Kaplan - Cosmopolis
  Návod na vraždu pro hodné holky - Holly Jakson - Cosmopolis
 

romantika
  After: Přiznání (After #2) - Anna Todd -  YOLI
Jak hacknout zlomené srdce  - Kristin Rockaway -  Red
Láska ve světě lichých ponožek - Marie Vareille - Metafora
Aplikace lásky - Tash Skilton - Cosmopolis 

 
thrillery
Mizející dívky (Josie Quinn #1) - Lisa Regan - Cosmopolis
Dokonalá zrada   - Lauren North - Ikar
Řetěz - Adrian McKinty - Vendeta
Mráz pod kůží - Allie Reynolds -Metafora
 
 

Okomentovat

14 Komentáře

  1. A jak se ti líbila kniha After? Film jsi viděla? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma Baladu o ptácích a hadech. Tu jsem ještě nečetla. Přečetla jsem ale Mizející dívky (výborný!) a Návod na vraždu pro hodné holky (taky výborný! :-D).

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujaly mě Mizející dívky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow! krásný a zajímavý výběr knih, určitě bych si hned vybrala. Nejvíce mě zaujaly knihy Jak hacknout zlomené srdce a Spolu jsme dokonalá holka.

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Kromě tří knih, které mám už doma mě zaujala minimálně další trojice. :)) Podzim je náročný.

    OdpovědětVymazat
  6. Za září už jsem stihla přečíst Rozetmění. Přece jen jsem chtěla mít komplet přečtenou sérii. :D Jinak dost pokukuji po Řetězu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Baladu o ptácích a hadech se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z novinek jsem četla akorát recenzi na Mizející dívky, ale jinak se přiznám, že mě žádné z knížek moc nezaujala. Snad říjen na tom bude lépe.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoho krtásného dne, až budu mít po státnicích, si musím přečíst všcehna YA fantasy, protože je to evidentěn můj oblíbený žánr, a čím dál populárnější k tomu, tak by bylka škoda mít takové trhliny.

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně takový článek jsem zrovna potřebovala, dumám, co si koupím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Četla jsem Mizející dívky a super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Studie jedu vypadá dobře a Mráz pod kůží to jistí na večery.

    OdpovědětVymazat
  13. Niektoré vypadajú celkom dobre možno po niektorých aj siahnem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Z tohohle výčtu jsem četla Mráz pod kůží a Lásku ve světě lichých ponožek - obě skvělé!

    OdpovědětVymazat