Vyšlo v únoru 2021

 

YA a fantasy
Stínové eso (Hra stínů #1) - Amanda Foody - King Cool
Město knih (Knihovna šeptajících stínů #1)  - Akram El-Bahay - Fobos
Řetěz ze zlata (Poslední hodina #1) - Cassandra Clare - Booklab
Děti pravdy a pomsty (Dědictví Orishy #2) - Cassandra Clare - Host
 

YA a fantasy
Lockdown (Útěk z výhně #1) - Alexander Gordon Smith - Fobos
Svatá sestra (První kniha předkova #3)  - Mark Lawrence - Talpress
Světlo a stíny (Griša #1) - Leigh Bardugo - Fragment
Půl války (Moře střepů #3) - Joe Abercrombie - Laser books
 
 
romantika
Pan Romantik (Mistři lásky #1) - Leysa Rayven - Red
Ticho mezi námi  - Abbie Greaves - Metafora
Levá strana světa - Lisa Genova - Jota
Víno a čáry - Luanne C. Smith - Cosmopolis 
 
 
thrillery
Po pravdě - Gillian MacMillan - Ikar
Město plné oken  (Lucas Page #1) - Robert Pobi - Kalibr
Sama proti všem - Brian Freeman - Kalibr
Tři dny do pekla - Heather Chavez - Vendeta
 

 
historické, zábavné sci-fi, thriller
Napospas - Kiran Milwood Hargrave - Leda
QualityLand - Marc Uwe Kling - XYZ
Zmizelí - Sibel Hodge - Kalibr
Pojídačka hříchů - Megan Campisi - Host


 

Okomentovat

13 Komentáře

  1. Zaujal mě ten Řetěz ze zlata, ale pravda je, že podobné knihy už moc nečtu. Určitě chci zkusit Po pravdě, od autorky mám doma tři kousky a ten poslední, Chůva, byl velmi povedený thriller. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mě zaujal Lockdown, možná jej vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Město knih už mám přečtené a Víno a čáry je na cestě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo, tady mám pěkný výběr. Teď dočítám, Noc v Orient expresu tak si budu muset najít další čtení :) Říkám si, že kdybych měla knížku k dispozici, vyzkouším Pana Romantika.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že za únor se urodilo dost zajímavých knih, spousta z tvého výběru jde i na můj seznam :D

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem všechny thrillery a super, hlavně Po pravdě se mi líbilo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska mě nejvíce zaujaly thrillery, které čtu nejvíc v poslední době :) Ale Světlo a stíny vítězí v nejhezčí obálce!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Samé zajímavé novinky vyšly. :) Z nich jsem četla pouze Město knih, které se mi velmi líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Samé úžasné knihy. Lákají mě asi tak všechny kromě jedné :D nevím, co dřív číst a stále vycházejí knihy, které bych si ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  10. Hromada výborných kníh :D Väčšinu z fantasy som aj zachytila, ďakujem za tip na Stínové eso, to mi podľa obálky najskôr evokovalo iný žáner a nie fantasy :D Inak Qualityland môžem odporúčať, čítala som minulý rok v slovenčine a bavilo ma to :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Přijde mi, že letos vychází každý měsíc spousta nových knih, snad více než v normálním stavu. U mě to asi tentokrát vyhrává Lockdown.

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna čtu Řetěz ze zlata a pak se chystám na Víno a čáry a Ticho mezi námi. :)

    OdpovědětVymazat