Vyšlo v březnu 2021

 
YA a fantasy
Vládci popela  (Vládci popela #1) - Scott Reintgen - King Cool
Spát v moři hvězd: Kniha druhá (Spát v moři hvězd #2)  - Christopher Paolini - Fragment
Otrávená  - Jennifer Donnely - CooBoo
Studie kouzel (Studie jedu #2) - Maria V. Snyder - Fragment
 

YA a fantasy
Krev a med (Holubice a had #2) - Shelby Mahurin - CooBoo
Stínová šifra  (York #1)  - Laura Ruby - CooBoo
Neronova pevnost (Apollónův pád #5) - Rick Rirodan - Fragment
Zvon (Smrtka #3) - Neal Shusterman - YOLI
 

romantika
Vévoda a já (Bridgerton #1) - Julia Quinn - Ikar
Neopouštěj mě  (Nedotýkej se mě #2)  - Laura Kneidl - Red
Snít znovu  (Začít znovu #5) - Mona Kasten - Omega
Za pět let - Rebecca Serle - Ikar
 

romantika
Instant karma - Marissa Meyer - Egmont
Čajovna v Tokiu   (Romantické útěky #6)  -  Julie Caplin -  Cosmopolis
Rendez-vous s múzou - Dee Ernst - Metafora
Chobotnice  - Paulina Swist - Red
 

 

thrillery
V dobrém i zlém - Kimberly McCreight - Ikar
Důmplný temnoty  -  D.M.Pulley -  Mystery Press
Zlomení lidé  - Leah Konen - Ikar
Dívka beze jména (Josie Quinn #2) - Lisa Reagan -Cosmopolis
 

Okomentovat

21 Komentáře

  1. Zaujala mě kniha Za pět let. Zajímavá může být i V dobrém i zlem - od autorky mám doma jednu knihu, kterou jsem ale ještě nečetla. 🙂 Láká mě i Dívka beze jména, ale na sérii už nemám místo v knihovně.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě nejvíce ty Thrillery a taky kniha Za pět let! To zas nebudu vědět, co dřív číst :D

    OdpovědětVymazat
  3. Safra, koukám, že co jsem se sklidila z blogové scény, strašně moc věcí mi najednou uniká. Většinu z těch knih vůbec, ale vůbec neznám. Už bych se měla konečně dostat ke Smrtce, když vychází další a další díly - a taky by mě celkem zajímalo, jak vypadá knižní předloha Bridgertonových :)

    OdpovědětVymazat
  4. právě čtu Otrávenou a jinak za březen mě nějak nezaujalo nic :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujala Čajovna v Tokiu a ta knížka Pět let. Ale hlavně čekám na duben, až vyjde Listopád! :D

    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  6. Tentokrát mě zaujalo velké množství knih. :) A Čajovnu v Tokiu zrovna čtu.

    OdpovědětVymazat
  7. Dům plný temnoty vypadá opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. Přišlo mi, že v březnu vyšly samé zajímavé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Spát v moři hvězd! Musím se podívat po prvním dílu, vím, že ji chci! :-) A Snít znovu.. jsem teprve u druhého dílu a zatím mě to baví! Těším se, až se dostanu k této novince :-) A ráda bych i tu ,,Za pět let" :-) Píšu na seznam. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Panečku takových knih :) Obdivuji všechny co tak hodně čtou já si k tomu nenašla moc cestu.. zatím, třeba se o změní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teď jsem vše z domácí knihovny přečetla, tak si musím zase něco objednat. V poslední době mě nejvíce baví thrilery, takže rozhodně kouknu po něčem z této kategorie :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Docela mě láká kniha Za pět let, má moc hezkou obálku :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Teď v březnu byl poměrně dost dobrý výběr. Sama jsem si za tento měsíc koupila 4 knihy z tohoto výběru a ještě nad některými přemýšlím :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  14. Ach jo, já už nemůžu sledovat nové knihy, protože už fakt nemám prostor (a ještě bych jich tolik chtěla). Ale čajovna to asi převáží.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem zvědavá na Vládce popela, ale zaujalo mě víc knih :D Děkuji za tipy :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tolik dobře vypadajících knih, kéž bych měla čas na čtení :D Z YA fantasy mě zaujaly skoro všechny!

    Lucy
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Doporučuji Dívka beze jména a já si dělám zálusk na Spát v moři hvězd. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní výběr - já jsem z tohoto výčtu zvolila Zvon - moc se na závěr této trilogii těším.

    OdpovědětVymazat
  19. Zatím jsem četla jenom Čajovnu, ale doma na mě čeká Dívka beze jména :) A do budoucna určitě plánuji Zvon.

    OdpovědětVymazat
  20. Žádná kniha mě moc nezaujala, takže si musím vystačit ještě se svojí knihovničkou :D

    OdpovědětVymazat