Top 5 na Rock for People 2016

Letní prázdniny začaly, zkoušky hotové, takže zábava může začít. A mé prázdniny nebudou jen ve znamení čtení, odpočinku a později učení na státnice. Hned na začátku mě čekají tři dny, na které se těším už rok předem :) Festival Rock for People je za dveřmi, nebo spíš doslova na prahu, protože už zítra to vypukne :)

Vypravím se na něj už potřetí. Minulý rok předčil veškerá má očekávání. A i letos mám v programu několik oblíbenců. Vypadá to, že to bude opět velká jízda, protože line-up je nabušený :) Možná vám něco říkají jména jako Skillet, Bullet fo My Valentine a The Offspring :) A jestli ne, schválně koukněte na moji letošní top 5 :)

1. Skillet 
Tuhle zajímavou kapelu už jsem viděla před dvěma lety jako předskokany na koncertu Nickelback. Tenkrát mě vážně zaujali, jejich písničky mě chytly a teď už se nemůžu dočkat jejich zítřejší show :)


2. The Offspring
Přiznám se, že The Offspring, letošní hvězdy festivalu, moc neznám. Ale několik jejich písniček mi padlo do oka (nebo spíš do ucha :) ). Myslím, že i tady je se na co těšit :)


3. Bullet for My Valentine
 Na Bullet for My Valentine, kteří hrají opravdu pořádný rock, se těším. Jsem docela zvědavá, čím příjemným mě překvapí :) Jejich písničky jsem zvyklá si pouštět při psaní a mám je dokonce spojené se čtením pár knih :)


4. The 1975
A teď něco lehčího, popovějšího :) Přesně takový jsou The 1975, můj nejčerstvější objev :) Od kluků čekám hodně, tak uvidíme, jak se předvedou :)

5. Arcane Roots
A poslední můj malý skromný tip. Arcane Roots jsou moji černí koně festivalu. Neznámá kapela, ale s chytlavými písničkami :)

A jaký bude váš začátek prázdnin? Také se letos někam chystáte? :) A jaké jsou vaše nejčerstvější hudební objevy? :)

Okomentovat

6 Komentáře

  1. HROZNĚ HROZNĚ HROZNĚ ti závidím, že na RFP jedeš. Mně to letos bohužel nevyšlo, a to jsem se fakt strašně těšila, že by mohlo, protože jsem úplně šíleně chtěla vidět The 1975. (Věř mi, určitě ti udělají velkou radost. Já jsem měla tu čest je vidět jednou, s předchozím albem, a bylo to božské. A vzhledem k tomu, jak dokonalé je ILIWYSFYASBYSUOI album, myslím, že to bude určitě skvělej zážitek.) Taky jsem chtěla vidět Lake Malawi, Royal Republic, X Ambassadors, Our Last Night a Light & Love. Všechno jsou to úžasný skupiny, a fakt mě úplně bolí srdéčko, že mi to letos nevyšlo, takže doufám, že ty si to nádherně užiješ a dáš nám pak nějakou podrobnou reportáž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak snad to vyjde za rok a budou tam ještě lákavější jména :) JInak díky, za upozornění na Light and Love, taky zaujali :) A na The 1975 se těším úplně nehorázně :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Rock není zrovna pro mě, ale tobě přeji, ať si to tam co nejvíce užiješ! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A tobě krásný začátek prázdnin :) Ať jsou taky bohaté na zážitky :)

      Vymazat
  3. Pořádně si to tam užij, dost mě mrzí, že se na Skillet nedostanu, ráda bych je viděla na živo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tak moc bych chtěla jet!
    První tři jsou moji oblíbenci ._.

    OdpovědětVymazat