Zkouknuto v prosinci

Prosinec byl měsíc, kdy se mi konečně povedlo dohnat skluz. Můžu za to děkovat vánočním prázdninám, díky kterým jsem si mohla užít i trochu volného času. Přečetla jsem knihy, které jsem chtěla a dokonce stihla zkouknout i nadprůměrné množství filmů.

Dračí princ (On, drakon)
Nejprve vánoční pohádky. Musím se přiznat, že nové vánoční pohádky s radostí sleduji. Letos jsem se nejvíce těšila na Dračího prince. O této ruské fantasy pohádce jsem tu již jednou psala. Poprvé jsem ji viděla minulý rok ještě v originále a byla jsem příjemně překvapená. Je to trochu jiná verze pohádky Kráska a zvíře. Tady nemáme zvíře, ale draka, který uprostřed svatby unese princeznu Miru na svůj ostrov. Princezna ztratila všechny své blízké i ženicha a nyní se nachází ve společnosti krásného Armana. Ale kdo to je a co dělá na ostrově?
Jestli jste pohádku zatím neviděli, neváhejte a hned se koukněte. Tvůrci si pohráli s efekty, parádní filmové triky a zajímavá zápletka. Byla to moc pěkná podívaná pro oko i duši :)
hodnocení: 5/5 

  Korunní princ
Další pohádka, která mě mile překvapila. Vítejte v království, kde má král dva syny. Mladší z nich se však nechce se svou rolí druhorozeného smířit a tak svému bratrovi podstrčí lektvar zapomnění. A pak přijde tragédie, kdy se korunní princ ztratí a vůbec si nepamatuje, kdo je. Ztracený princ se pak náhodou přimotá k záchraně princezny před drakem a k rytířskému turnaji...
Vynikající pohádka, u které jsem se smála vždy, když princ zase ztratil paměť. :D
 hodnocení: 5/5  

Slíbená princezna
Přiznejte se, kdo tuhle pohádku vytvořil? Protože její tvůrce by pravděpodobně potřeboval alkoholtester. Tohle podle mě nemohl vymyslet nikdo v bdělém stavu, protože to byl doslova děs a hrůza. Je to sice jiná verze Zlatovlásky, ale o dost podivnější. Jen si představte princenzy, které  omámí piráty svými vnady a vínem, princeznu co umí střílet z děla a pohádku, ve které se mluví o emigraci a od sebe se odsekávají siamská dvojčata....
 hodnocení:  1/5  - odpad

 Maximum Ride
O Vánocích jsem přečetla stejnojmennou knihu o teenagerech s křídly, kteří jsou součástí genetického experimentu. Do jejich DNA byli vneseny ptačí geny. Výsledkem je šestice dětí, které jsou lidmi už jen z 98%. Právě jsou na útěku z laboratoře a v patách mají Likvidátory, mutanty, kteří slouží k jedinému účelu-  likvidaci...
Protože se mi kniha  líbila, rozhodla jsem se zkusit i film.  Ten byl natočený přesně podle knihy, v ničem se neodchyloval a tak jsem byla celkem spokojená. Jen občas to trochu drhlo a děj byl protahovanější a vůdkyně Maxi měla v knížce perfektní sarkastický humor a hlášky. Ve filmu také, ale už to nepůsobilo tak důvěryhodně.. Pro spokojené čtenáře knihy Maximum Ride - super, pro nečtenáře možná trochu slátanina.
hodnocení: 3/5


Assassin’s Creed 

Assasin´s Creed měl premiéru 29.12 a hned ten den jsem se připojila k návalu nedočkavců v kině. Ne, nejsem nadšený fanoušek, ale potřebovala jsem vyčerpat volnou vstupenku, jelikož její konec platnosti se blížil. A po uvažování, jestli jít na Assasína nebo nové Star Wars, vyhrál Assasín.
Nehrála jsem hru a mám o ní jen mlhavé informace. Hlavní hrdina je vězeň odsouzený na smrt a jeho jedinou šancí na záchranu je nechat se připojit k přístroji, který z něj udělá Assasína, podobně jako to bylo například v Avatarovi. Jeho úkolem je najít Jablko ráje, které by mělo být prvním zdrojem lidské neposlušnosti. A pokud se dostane do špatných rukou, může lidstvo připravit o svobodnou vůli...
Výborná anotace, ale byla jsem krapet zklamaná. Čekala jsem historický film s assasíny, spoustu zákeřných bitek, zkrátka pořádné představení umění assasínů. A dostala jsem film, který se ze 2/3 odehrává v současnosti. 
hodnocení: 3/5

Okomentovat

13 Komentáře

  1. Viděla jsem první tři zmíněné pohádky, ze kterých se mi nelíbila ani jedna, ale uznávám, že Slíbená princezna byla fakt nejhorší. Horší pohádku jsem snad neviděla... A na Assasin´s Creed se chystám, tak jsem zvědavá, co na to řeknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji pěkné pokoukání a jsem zvědavá, co na Assasína řekneš :)

      Vymazat
  2. O Dračím princi jsme zrovna nedávno mluvili o hodině ruského jazyka - připisuji si ji na seznam. A Assassins creed, ten už tam dávno je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dračí princ rozhodně stojí za zkouknutí :) Mě vážně mile překvapil tím, že je to spíše fantasy, než pohádka :)

      Vymazat
  3. Draciho prince jsem taky videla. Naprosto nic jsem neocekavala a byla jsem prijemne prekvapena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas :) Já se koukla jen ze zvědavosti a byla jsem nadšená :)

      Vymazat
  4. Tak ta česká pohádka byla děs a hrůza :D:D
    Nejen že té princezně ty vlasy nehorázně neslušely, jako blondýna byla vyloženě ,, ošklivá"" ale navíc i dialogy, herecké prpvedení a další, no hrůůůza!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že Slíbená princezna byl pokus o něco netradičního, ale já jsem na pohádky asi klasik :D tohle na mě bylo moc převratné :D

      Vymazat
  5. Dračího prince jsme taky viděla ještě loni (na tvoje doporučení mimochodem), v originále se mi líbila asi víc než s dabingem, ale stejně jsem se na ni letos moc ráda koukla znovu. U dvou následujících pohádek mám zase naprosto jiný názor - Korunní princ mi přišel jako příšerná hovadina, ale Slíbená princezna byla tak děsná, až se mi nakonec paradoxně docela líbila. Maximum Ride se mi moc nechce číst, ale když vidím, že je to i film, nejspíš po něm kouknu. Já se rozhodovala a vyhrálo Star Wars, takže na Assassiny si budu muset ještě chvíli počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, v originále je Dračí princ lepší :) Měale potěšilo už jenom to, že ho u nás vůbec vysílali :) Slíbená princezna byla plná paradoxů :) Kdybych se na ni byla schopná dívat tímhle pohledem, jako na pokus o zajímavou inovaci, asi by se mi také více líbila :) A na Star Wars se samozřejmě také chystám :)

      Vymazat
  6. Viděla jsem Korunního prince, Slíbenou princeznu a Maximum Ride. Nejvíce se mi rozhodně líbila pohádka Korunní princ, hlavně proto, jak princ neustále ztrácel paměť. Ach bože, s mamkou jsme se při téhle pohádce dost zasmály. :'D Někde uprostřed s mým hodnocením by byl film Maximum Ride, což pro mě hlavně byla tedy ztráta času. Více méně jsem ten film poslouchala jedním uchem, a tím druhým zase pryč. Vůbec mě to nebavilo, asi jsem od toho očekávala něco jiného. :D A rovnou v koši by se nacházela pohádka Slíbená princezna, se svou jasností, princeznou Čistá Radost. Blééé, fůůj, to bylo tak příšerný, strašný, nikdy víc to nechci vidět. :D Horší pohádku jsem nezažila. :D

    OdpovědětVymazat
  7. O Dračím princi jsem vůbec neslyšela a musím říct, že mě tato pohádka hodně zaujala! Děkuju za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem přes Vánoce neudělala absolutně nic, protože jsem je strávila v horečkách. Sice jsem měla zapnutou televizi, ale popravdě jsem většinou ani moc nevnímala, takže mi všechny nové pohádky utekly :(

    Na Dračího prince se určitě podívám, už jen proto, že je to na motiv Krásky a zvířete mé nejoblíbenější pohádky :)

    Na Korunního prince také ráda mrknu, ale jinak si nechám všechno asi ujít. Není to můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat