Zkouknuto v lednu

Leden byl pro mě měsíc ve znamení zkouškového období. Dalo by se čekat, že moje čtecí a filmové skóre bude skoro nulové, ale já jsem se naopak ve zkouškovém období trochu rozjela a stihla více věcí, než když chodím do školy. Nejspíš to bude tím, že jsem učení bohatě prokládala čtením a koukáním na filmy a seriály.


Hledá se Dory
 
Jak si lépe odpočinout od učení, než koukáním na dětské animáky. Pamatujete si na zapomnětlivou rybku Dory z Hledá se Nemo? Zatímco předtím se hledal malý Nemo, tentokrát se ztratila Dory. Vypravila se hledat své dávno zapomenuté rodiče, jenže taková cesta přes oceán s její mizivou pamětí, se snadno promění ve velké dobrodružství...
Jestli jste pohádku zatím neviděli, neváhejte a hned se koukněte. Byla to moc pěkná a vtipná podívaná :)
hodnocení: 5/5 

Nerve - Hra o život
 
Vítejte v Nerve, hře plné výzev. Vyberte si, jestli jste divák nebo hráč. Pokud jste zvolili druhou možnost, čeká na vás spousta odměn a úkolů. Od těch nejjednodušších až po ty, které už zdaleka nejsou neškodné. Od zpívání v kavárně až po jízdu na motorce se zavázanýma očima. Do hry se zapojí i studentka Vee, kterou zlákají tučné výhry. Brzy ale zjistí, že ze hry nemůže odejít. Její jedinou šancí je vyhrát a k tomu jí pomůže její spoluhráč Dave.

Nedávno jsem přečetla stejnojmennou knihu a tak bylo jisté, že chci vidět i její filmové zpracování. Kupodivu se mi filmové Nerve líbilo o kousek víc, protože mělo větší spád a bylo v něm více akce. Film rozhodně doporučuji :)
hodnocení : 4/5


The Thinning

V post-apokalyptické budoucnosti je naše Země zoufale přelidněná. Jednotlivé státy proto musely přijít s opatřením regulace populace. Jedním z řešení jsou povinné testy pro studenty základních a středních škol. Cílem je vybrat jen ty nejchytřejší z populace. Jen ti nejchytřejší mají právo žít. Kdokoliv totiž test nesplní, je eliminován. Jenže, je tato metoda opravdu spravedlivá? Jak to, že geniální Laina má být eliminována a syn senátora Simon, který test naschvál napsal špatně, postupuje dál? S výsledky je nespravedlivě manipulováno. Laina a Simon se pouští do boje proti systému...

 Film mě nalákal na zajímavou anotaci. Podobné dystopie mě zkrátka baví, jako knihy i jako filmy. The Thinning nebyl špatný, ale je na něm zkrátka znát, že se jedná o nízkorozpočtový film a proto žádné velké efekty a epické bitvy nečekejte. I ta hlavní myšlenka je trochu na hlavu, ale bylo to aspoň napínavé. 
hodnocení : 3/5

 Velká čínská zeď

 Velká čínská zeď je opředena mnoha mýty. Je největší stavbou na Zemi a dokonce ji můžete vidět i z vesmíru. Její tvůrci museli mít dobrý důvod k její stavbě. Své o tom ví žoldák William, který míří do Číny, aby ukradl tajemství střelného prachu. Jenže místo na střelný prach narazí na Velkou čínskou zeď, na kterou útočí armáda mýtických monster. Pokud se přes ni převalí, zničí celý svět.

Vůbec jsem nevěděla co od tohoto filmu čekat a nakonec jsem byla mile překvapená, že jde o dobrodružnou fantasy, ve které se to nepřáteli jen hemží, zeď chrání sličná čínská generálka a Will jí pomůže vymýšlet různé fígle, jak zabránit zkáze světa. Možná to nebyl geniální film, ale mě bavil. Už jenom kvůli efektům a grafice, s kterou si tvůrci vážně pohráli.
hodnocení: 5/5

A jaké zajímavé filmy jste viděli vy? Těším se na vaše tipy :)
 

Okomentovat

8 Komentáře

  1. Velkou čínskou zeď chci moc vidět! Hlavně kvůli Mattovi a Pedru Pascalovi... Ale podle ukázek to je sakra dobré! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to sakra dobré bylo :) Moc jsem od ní nečekala, ale z kina odcházela nadšená :) Tak hezké pokoukání přeji :)

      Vymazat
  2. Na Dory se také chystám a přemýšlím i o Nerve. The Thinning mě celkem zaujalo, mrknu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Hromadu. Však to můžeš vidět na mém blogu :-)
    Každopádně Velkou čínskou zeď bych chtěla taky vidět, jsem ráda, že jsi jí dala takové hodnocení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Hledá se Dory jsem koukala o Vánocích, ale co si budeme lhát - Nemo, to byla pohádka mého dětství, vážně ho miluju, jenže tohle? Nějak tomu chyběla to kouzlo...
    Nerve mám určitě na seznamu a vzhledem k tomu, že Velkou zeď jsme viděla coby ukázka dvakrát v kině taky mě to dost nalákalo - ale nečekala jsem, že by měla tak velký ohlas, takže jsme zvědavá. O posledním snímku, slyším prvně, porozhlédnu se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nerve jsem viděla a celkem dobrý film! Rozhodně se chystám na Velkou čínskou zeď, těší mě tvé vysoké hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nerve jsem viděla taky a docela se mi to líbilo :D a Velká čínská zeď vůbec nevypadá špatně, jdu stahovat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Z výše zmíněného jsem viděla jen Dory, která se mi sice líbila, ale k Nemovi ji cosi chybělo. Na Nerve se asi také podívám.. :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat