Nejočekávanější filmy podle knih

S novým rokem přišla spousta očekávání. Všichni určitě máme pomyslné seznamy těch knih a filmů, na které se v tomto roce nejvíce těšíme. A co takhle zkombinovat obojí? Pojďme si představit pět nejočekávanějších filmů podle knižních předloh, které vám přinesou dvojitou várku potěšení.

Kniha vám zpříjemní dlouhé zimní večery a na chvilku vás přenese do jiného světa. Ať už vás v něm budou honit příšerky z virtuální reality nebo na vás bude svůdně mrkat pan Grey, rozhodně se máte na co těšit. Po dočtení knihy můžete zamířit přímo do kina a všechno to shlédnout na vlastní oči.

Forever My Girl
premiéra: 19. ledna 2018
knižní předloha: Forever My Girl
Forever My Girl u nás v knižní podobě nevyšla, pro zkušenější čtenáře v angličtině by však neměla představovat velký oříšek. Pokud ho rozlousknete, čeká vás příběh plný romantiky. Rocková hvězda Liam Page se místo k oltáři vydal na cestu po těch největších koncertních arénách. Lásku a štěstí vyměnil za slávu a bohatství. I po letech však nikdy na svou jedinou pravou lásku Josie nezapomněl. Když se Liam neočekávaně vrací do svého rodného města a znovu potkává Josie, uvědomuje si chybu, kterou udělal. Navíc musí čelit následkům své volby. Josie ho nenávidí a má dceru, o jejíž existenci netušil...


Vražedná léčba - finále trilogie Labyrint je za dveřmi
premiéra: 25. ledna 2018
knižní předloha: Vražedná léčba (James Dashner) 
A začneme jedním dlouho očekávaným kouskem. Finále trilogie Labyrint je doslova za dveřmi. Tomas a další Placeři do našich kin zavítají již za pár dní. Vyvázli z nebezpečného Labyrintu plného nástrah a prošli zkouškou ohněm při vražedné cestě přes Spáleniště. Mnohokrát si mysleli, že už je konec, že už to nemůže být horší. Přesto mají ty nejtěžší chvíle teprve před sebou. V závěrečné Vražedné léčbě je totiž čeká nejnebezpečnější mise. Aby Thomas zachránil sebe i své přátele, musí proniknout do legendárního Posledního města, labyrintu řízeného Z.L.S.N. Ten, kdo tuto misi přežije, získá odpovědi na všechny otázky. Ale přežije vůbec někdo?


Padesát odstínů svobody - pan Grey tentokrát romanticky
premiéra: 8.února 2018
knižní předloha: Padesát odstínů svobody (E.L. James)

Milé dámy, slečny, ženy, jestliže máte slabost pro Christiana Greye a jeho svůdné pohledy, zpozorněte. Padesát odstínů svobody se blíží. Anastasia konečně okouzlila Christiana Greye natolik, aby se zřekl své svobody. Šťastně si řekli své ,,Ano,,. Pan Grey se sice stal romantikem, ale dveře Červené mučírny stále zůstávají odemčeny. Trocha pikantních postelových hrátek neuškodí ani v manželství. Jenže je čeká pár nepříjemných překvapení, které jim naruší líbánky. Bičíky tak musí ještě chvilku zůstat zavřené ve skříni, protože novomanželé před sebou mají větší problém. Z minulosti se vynoří Anin bývalý kolega, který s ní má nevyřízené účty a chystá pomstu. Dále tu je Christianova bývalá milenka a učitelka sexu, která mu chce dopřát mnohem více manželské svobody, než je zdrávo. Určitě si umíte představit, že tady se budou dít věci...


Den co den - co když jste každý den někým jiným?
premiéra: 23. únor 2018
knižní předloha: Den co den (David Levithan)

O filmové adaptace young adult knih je stále zájem. Důkazem je i fakt, že se na jaře dočkáme filmu podle knihy Den co den od Davida Levithana. A o čem bude? Představte si, že se každé ráno probudíte v těle někoho jiného. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. Netušíte kdo vlastně jste, ani proč se lišíte od normálních lidí. A platí jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den.


Ready Player One - akční dobrodružství ve virtuální realitě
premiéra: 30. března 2018
knižní předloha: Ready Player One (Ernest Cline)

Ready Player One je jedním z nejočekávanějších filmů letošního roku. U režisérského kormidla totiž stojí samotný Steven Spielberg a tak by se mohlo jednat o vynikající podívanou. Tento film rozhodně potěší všechny hráče a další, kteří někdy zatoužili prožít chvilku ve virtuální realitě.
V blízké budoucnosti většina populace žije ve slamech. Aby lidé unikli vlastnímu samozničení, uchýlili se ke světové virtuální realitě zvané OASIS, díky které se mohou věnovat různým zábavným aktivitám. Každý může vést virtuální život, často na hony vzdálený tomu opravdovému: studovat, cestovat, mít přátele, zamilovat se. A každý také může nalézt poklad, který tam někde před svou smrtí zanechal James Halliday, výstřední tvůrce OASIS, společně s miliardovým dědictvím. Léta se o nalezení tří klíčů ke třem branám, jež vedou k pokladu, marně pokoušejí miliony hráčů. Jedním z nich je i Wade Watts, kterému se podaří rozluštit první nápovědu... 

A na které filmy se nejvíce těšíte vy? :)

Okomentovat

20 Komentáře

  1. Já jsem nejzvědavější na 50 odstínů! :-D O Forever my girl jsem neslyšela, ale vypadá to jako potenciální fajn oddechovka, takže na něj pak určitě mrknu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se klidně přiznávám, že na 50odstínů jsem hodně zvědavá také :) A Forever My Girl vážně vypadá na pěknou romantickou oddechovku :) Jen v českých kinech se jí nedočkáme a ani kniha v překladu nevyšla, což je škoda.:)

      Vymazat
  2. Kromě odstínů jsem nic nečetla. Přidávám se k vám s tvrzením, že na film jsem také zvědavá. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je čas nějakou další z těchto knih zkusit :) Mě se moc líbil Den co den, to je příjemně romantická kniha :) A tak to jsem ráda, že je tu další, kdo je zvědavý na Odstíny :)

      Vymazat
  3. Tak chci vidět všechny zmiňované filmy. :D Na Labyrint už se těším strašně dlouho, kvůli Dylanovi půjdu jednoznačně do kina. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Labyrint už taky čekám dlouho :) Naštěstí se už brzy konečně dočkáme :)

      Vymazat
  4. Já se těším na poslední Labyrint, ale co si budeme nalhávat, na odstíny jsem taky zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na Labyrint a určitě s kamarádkami vyrazím na Padesát odstínů, u prvního dílu jsme si řekly, že půjdeme spolu na všechny díly :) Ready Player One neznám, ale zaujalo mě to :)
    https://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé :). Jsem zvědavá na 50 odstínů, nebo možná ani nejsem zas to bude blbost :(

    OdpovědětVymazat
  7. Na Padesát odstínů se těším :D Už jen proto, že jsem docela navnaděná z titulní písničky, a Den co den, to je hned v závěsu, v knihkupectví na tu knížku koukám už strašně dlouho a ještě furt jsem se k ní nedostala, asi dneska cestou ze zkoušky zavítám do Luxoru a pořídím si jí, jako bolestné na možná neudělanou zkoušku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na 50 odstínů, knížky už mám přečené, tak hurá do kina.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
  9. Četla jsem jen Padesát odstínů, ale je fakt, že jsem neviděla ještě ani tu dvojku! Měla bych to dohnat. Na trojku jsem zvědavá.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  10. Vražedná léčba, Den co den a Ready player one - naprostý souhlas! :)

    OdpovědětVymazat
  11. me zajima akorat Ready player one a Labyrint... :-) ale pak bych chtela videt i Simona a dalsi :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Na Labyrint som dosť zvedavá, pretože knihu som jednoducho nedokázala dočítať. Prestalo ma to baviť niekde v druhej polovici druhej knihy, keď všetci vraveli, že je to najlepšie. Už keď bol druhý film iný, snáď bude aj tretí. A lepší. :D
    Na Ready Player One sa taaaak teším! <3 Knihu som síce nečítala, ale veľmi sa mi páči námet a podľa doterajších ukážok si myslím, že to naozaj bude stáť za to.

    OdpovědětVymazat
  13. Som zvedavá na pokračovanie Labyrintu a zaujíma aj Ready player one, hoci knihu som ešte nečítala :-)

    OdpovědětVymazat
  14. O Forever my Girl jsem neslyšela, ale zní to dobře, takže na film určitě mrknu. Den so den jsem četla a moje pocity byly dost rozporuplné, ale filmu bych ráda dala šanci. A Padesát odstínů... no popravdě netuším, čím jsem byla sjetá, že jsem nějakým záhadným způsobem přečetla serou sérii a zkoukla první díl. Popravdě jsem neměla v plánu se k tomu někdy vracet jenže jsem si náhodou pustila na Padesát odstínů trailer a zjistila, že ve třetím dílu hraje jedna má oblíbená herečka, takže mi to nakonec asi nedá :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ready Player One je opravdu skvělou knížkou, a tak jsem víc než zvědavá, jaký bude film. Na tenhle snímek s velkou pravděpodobností vyrazím do kina.

    OdpovědětVymazat
  16. Z výše jmenovaných bych se podívala na Ready Player One, sice jsem knihu nečetla, ale hodně jsem o ní slyšela a vypadá to opravdu zajímavě. Divím se, že s Labyrintem ještě pokračují, první díl ještě šel, ale potom už to bylo dost tragické, takže na další díl určitě nepůjdu. O těch Padesáti odstínech raději pomlčím :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak z těchto uvedenych znam pouze Padesát odstinů... zadny šok :D ale necetla jsem, pouze prvni dil, ktery me nebavil, a filmy taktéž. je to takova klasicka pohadka skoro jak o popelce, a my uz ted asi vime jak i ten posledni film skonci. ale stejne vim ze me na nej kamarádka vylaka do kina a vim ze pujdu :D :) protoze jsem holka co ma ráda happy endy.
    ostatni knihy neznam, ale Den co den me zaujal natolik ze snad dneska skocim do knihovny, diky za super tipy :)

    OdpovědětVymazat