Recenze: Turbulence aneb bouřlivá láska

Autor: Whitney G.
Vydání: Baronet, 2017
Anotace:
Po bolestném rozchodu s přítelem Gillian nemá zájem o vážný vztah, okouzlující Jake Weston však do jejího života vtrhne jako bouře a jedna vášnivá noc přeroste v množství nezávazných sexuálních schůzek na různých místech světa. On je zkušený pilot a ona začínající letuška - v aerolinkách s přísným zákazem vztahů mezi zaměstnanci. Oba mají svá tajemství a každý jiné problémy s rodinou.
Neměli se zamilovat, jejich srdce měla zůstat v bezpečí, jejich skandální milostná aféra se jim však vymkla z rukou a je odsouzena k záhubě.
HODNOCENÍ: ★★★  

Nahoru. Dolů. Taková je Turbulence. Věřte, že když vám do života vtrhne jako bouře  pilot Jake Weston, zažijete vše od zamilovaného chvění, přes létání na růžovém obláčku až po střemhlavé pády a silné turbulence.

Nejlépe to ví Gillian, která pracuje jako letuška a právě se zotavuje z rozchodu se svým přítelem. Nečekaný rozchod otřese jejím světem. Když se Gillian setká s okouzlujícím Jake Westonem, snadno mu proto podlehne. Stráví spolu vášnivou noc a to má být konec jejich dobrodružství. Jenže pak zjistí, že pracují ve stejné letecké společnosti a nedokáží odolat jeden druhému.

Jake Weston miluje létání. Je to jediná věci v jeho životě, kterou doopravdy miluje. A teď mu ji chtějí znepříjemnit. Jeho aerolinku totiž koupil gigant Elite Airways a právě tomu se chtěl Jake vyhnout. Svou frustraci a silnou sexuální náruživost utápí  v náručí všech možných žen. Jenže pak mu cestu zkříží Gillian. Po množství povrchních vztahů je Gillian první, která ho dokáže zaujmout déle než na jednu noc.  Jde mu ale jen o sex. Nebo si to alespoň on sám myslí. Mezi oběma se nakonec rozhoří milostná aférka, v které pokračují na zemi i v oblacích.

Občas si pro zpestření přečtu nějakou romantiku a tentokrát volba padla na Turbulenci. Letuška, pilot a lákavé prostředí. Na to všechno mě nalákala Turbulence, která vážně dělá čest svému jménu. Najdete v ní spoustu zvratů i překvapení a každá druhá stránka znamená propad dolů nebo vzlet nahoru.

Především jde však o erotický román a tak je jasné, že hlavní slovo tu má láska a vášeň. Láska v oblacích může být skvělá věc. Hlavně když si lítáte po nebi s krásným pilotem, který je mistr  postelového umění a svádění. Jenže občas je dobré zůstat i nohama na zemi. Kolikrát žena potřebuje důkaz, že její vyvolený je tak trochu ničema, co se k ní chová jako ke kusu hadru? A věřte, že hlavní hrdinka dostane pěkně bolestivou lekci nejméně desetkrát. Jake Weston je totiž prototyp  toho nejarogantnějšího chlápka, jakého si jen umíte představit. Zatímco já bych milého pilota hnala koštětem, hlavní hrdinka létá na růžovém oparu lásky. A za to prostě body dolů.

Na mě  byla Turbulence moc turbulentní. Nemám ráda knihy, ve kterých se často opakuje situace - rozchod, odpuštění, usmiřovací sex. Charakter a chování postav, to je největší výtka, kterou k této knize mám. Nejedná se však  špatnou knihu. Autorka píše poutavě a tak i když si budete občas ťukat na čelo, stejně knihu s chutí dočtete. Na několika místech vás příběh i ohromí a mile pobaví. Autorka si s ním zkrátka vyhrála. Najdete tu dost lásky, lechtivých scének, napětí, zklamání i vtipné situace.  Jde o návykové čtení s příchutí zakázané lásky. Pokud máte rádi nenapravitelné bad boye, knihy plné intenzivní přitažlivosti a zábavnou romantiku, jděte do toho. Jestliže vás bavil Božský bastard nebo nedávno vydaný Alfa samec, kupte si letenku i na bouřlivý let s kapitánem Jakem Westonem. Tyto knihy si jsou podobné, takže by to pro vás mohla být ta pravá destinace. 

Okomentovat

9 Komentáře

  1. To zní zajímavě. Já většinou čtu detektivky a nebo se mi líbila knížka papírová města, kterou si ráda čtu i víckrát. Mám ráda samozřejmě více knížek, ale ne vždy si na ně udělám čas. Obzvlášť teď ve zkouškovém období, ale tahle knížka mě po tvé recenzi zaujala. Určitě pro mě novější žánr ke čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě jsem tě inspirovala ke čtení :) Držím palce ve zkouškovém období. Já mám právě před státnicemi a na čtení vůbec není čas, takže hledám něco vyloženě oddechového :)

      Vymazat
  2. Díky za hezkou recenzi! Ono se v poslední době od vzniku 50 odstínů hodně spustila lavina knih s troškou té lechtivosti, já sama jich několik četla. Tohle nezní úplně špatně, ale opakovací scény taky zrovna nemusím, jakmile dokážu odhadnout situaci, tak mě kniha z velké části přestává upoutávat a já se přistihnu, jak začínám přeskakovat. Ale pokud bych se k ní dostala, bylo by to zajímavé čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, podobných knih jsou teď mraky a některé jsou lepší, jiné horší. Turbulence mě malinko zklamala, nemám ráda to opakování situací a bouřlivé vztahy, ale nebylo to vyloženě špatné :)

      Vymazat
  3. Myslím, že tato kniha by mi absolutně nesedla. Romantiku, žhavé sceny a podobně musím v knize mit v malém množství :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně raději ruce pryč od Turbulence :) Tady je všeho možná až moc :)

      Vymazat
  4. Toto nie je môj štýl kníh, aké ma bavia. Niekedy tiež siahnem po oddychovke či trochu romantickom príbehu, ale usudzujúc z námetu aj z tvojej recenzie, toto by mi nesadlo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to zajímavě, ale přece jen mě nezaujal tolik jako Alfa nebo Bastard. Ale ty také ještě nemám přečtené. Už jsem z toho docela vyrostla, ale v létě mě občas chytne nálada na nějakou takovou knihu. :)
    Recenze jako vždy skvělá, ale tuto knihu si nechám ujít :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. U knih tohoto žánru už tak docela počítám, že to jede všechno přes kopírák a minimálně jednou se rozejdou kvůli nějaké blbosti :D Ale i tak je pořád čtu, nějakým způsobem se mi líbí. Každopádně mám pro ně jiná měřítka než pro jiné knihy. A Turbulence se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat