Recenze: Nebezpečná iluze

Výsledek obrázku pro nebezpečná iluzeAutor: Winter Renshaw
Vydání: Beta Dobrovský, 2018
Žánr: romantika

Hudson Rutheford je úspěšný architekt s pohádkovým bohatstvím a navíc i neuvěřitelně šarmantní. Je to však taky namyšlený mizera a příšerný šéf. Jeho osobní asistentka Maribel ho nemůže vystát. Po dvou měsících si ani nedokázal zapamatovat její jméno a proto není divu, že se Maribel rozhodne podat výpověď a na odchodu mu ukázat prostředníček. Jenže Hudson pro ni má jistou neodolatelnou nabídku, která zahrnuje částku s několika nulami na konci, trochu rozmazlování a menší herecký výkon.

Hudson totiž potřebuje snoubenku. Jeho rodiče ho nutí vzít si rozmazlenou dědičku hotelového impéria. On se však nehodlá ženit a chce pokračovat ve svém nespoutaném životním stylu. Uzavře proto s Mari dohodu. Ona bude předstírat, že je jeho snoubenkou. Překazí tak plánovaný sňatek a až se vše přežene, každý půjde opět svou cestou. Tak se stane, že Mari dostane obrovský snubní prsten, a nastěhuje se k Hudsonovi. Na rodinném setkání totiž musí předstírat harmonický vztah. Jenže od předstírání je to už jen malý krůček ke skutečné lásce...

Nebezpečná iluze je červená knihovna jako vyšitá. Po přečtení předchozích řádků už je vám určitě jasné, o co tady půjde a jak to nejspíše dopadne. Kniha má trochu otřepaný námět. Je to pohádka o tom, jak se předstíraná láska proměnila ve skutečné srdeční vzplanutí. Po pravdě mi to však vůbec nevadilo a to jiskření mezi hlavními hrdiny jsem si užívala. Nejde totiž o žádnou amatérskou harlekýnku z trafiky, ale o vkusně namíchaný koktejl, který vás zahřeje u srdce.

Možná vám kniha nepřinese mnoho nového, neoslní vás zázračně originálním příběhem, ale má jiné taháky. Především se výborně čte. Hudson a Mari jsou sympatičtí a snadno si vás získají. Pod Hudsonovou povrchní fasádou arogantního chlápka se skrývá celkem milý a zábavný společník. Mari má zase své velké tajemství, které tento příběh osvěží a vším nakonec podstatně zamává. Mezitím se ti dva poznávají a ukazuje se, že hranice mezi láskou a nenávistí je tenká.

Vše je navíc vkusně okořeněné trochou erotiky, sladké lásky a vtipu. Mírně to připomíná Pretty Woman. Jeden den stojíte s výpovědí v ruce, vzápětí krotíte svého namyšleného šéfa u něj doma a nakonec skončíte před oltářem. Pohádkové, krásné a příjemné čtení. Pokud máte rádi romantiku a oddechové knihy pro letní dny, bude se vám Nebezpečná iluze rozhodně líbit.