Venom - pět důvodů, proč ho musíte vidět

V kině se právě po plátnech prohání jeden zubatý sympaťák, kterého byste měli rozhodně poznat. Venom se přihnal do českých kin rovnou z vesmíru a vzal je útokem. Schytal většinou negativní recenze. Mě ale příjemně překvapil. Tak se nenechte odradit a přečtěte si pět důvodů, proč ho musíte vidět.

Po shlédnutí traileru mi Venom připomínal křížence Vetřelce a Predátora. Velké zuby, drápy a potoky krve mě moc neberou, takže jsem se mu původně chtěla vyhnout obloukem. Nakonec jsem však podlehla a šla do kina s představou, že to bude dvouhodinová nuda, u které budu zavírat oči. Odcházela jsem ale naopak příjemně pobavená a překvapená.
Výsledek obrázku pro venom
Některé fanoušky Venom zklamal. Všichni čekali stejnou úroveň sprosťáren jako u Deadpoola, krveprolití jako v Loganovi nebo nějaké propojení se Spidermanem. Tady však není ani jedno. A víte co? Vůbec to nevadí. Příběh by si možná zasloužil větší šťávu, více akce a přeskočit nudný úvod. Film totiž hodně trpí tím, že Venom se objeví až v jeho polovině a do té doby vše poněkud vázne. Jakmile je ovšem na scéně, nabere obrátky. Ovšem v podstatě je to úvodní film a cílem je představit postavu Venoma. Což se povedlo. Proč tedy jít na Venoma?

1) Komiksová předloha
S komiksovými hrdiny a všelijakými maskovanými potvůrkami se roztrhl pytel. Lidi milují komiksové hrdiny a v podstatě to vypadá, že všechno, co má něco společného s komiksem zaručeně přitáhne diváky. Venom naláká všechny fanoušky marvelovského univerza a Spidermana. A s tím souvisí i druhý bod.

2) Hurá, není tu Spiderman
Není tu Spiderman a já jsem za to ráda. Pavoučí mužík byl sice moc fajn, ale jen v prvních dílech. Nové začátky a předělávky sérií nemám moc ráda. Nový Spiderman mi k srdci nepřirostl a tak mi vůbec nevadí, že ve filmu není žádné propojení. Naopak to otevírá nové možnosti a scénáristé měli volnou ruku.

Venom tak na naši planetu přicestuje ve vesmírné raketě. Jeden ambiciózní miliardář se totiž rozhodl zkoumat nové planety. Z jednoho vesmírného výletu si přiveze mimořádné pasažéry. Na palubě se totiž vezou symbionti, na první pohled neškodné černé chuchvalce slizu. Ale počkejte, až si k vám najdou cestu a začne vás přepadat chuť na malá chlupatá zvířátka. Vize společnosti Pro život však je, že skrz propojení se symbionty vede cesta k tomu, aby lidé byli silnější a přežili i na cizích planetách. Testování propojení však není úplně nevinné a do toho začne šťourat novinář Eddie Brook. Dost se mu to ale vymstí. Nejen, že ho opustí přítelkyně Annie, ale při tajném výletu do laborky se na něj pověsí symbiont. A ejhle, začnou se dít zajímavé věci.

3) Venom - jedinečný charakter
Venom sice vypadá jako zmutovaný vetřelec, ale věřte, že je mnohem zajímavější postavou než, když se blýskl ve Spidermanovi. V poslední době už padouchové a dobráci nestačí. Dnes nejvíc zaujme antihrdina s drsným humorem, který rád seká hlavičky, sbíhají se mu sliny na roztomilé pejsky nebo umí bravurně vymýšlet přisprostlé hlášky. A k tomu všemu je v zásadě dobrý, protože svoje chutě si vybíjí jenom na těch, kteří jsou ještě horší. Tohle všechno Venom splňuje do puntíku. Sice se v hláškování nevyrovná Deadpoolovi, ale umí taky dost dobře pobavit.

4) My jsme Venom - sehraná dvojka
Nejdřív byl Eddie a vesmírný symbiont. Teď už je jen - My jsme Venom. Tihle dva k sobě náhodou náramně pasují. Eddie je vícevstvá postava. Chce činit dobro, ale má talent všechno zkazit nebo se strkat nos, kam nemá. Pak začne slyšet hlasy a mít chutě na něco krvavého k zakousnutí. S Venomem spolu sdílí jedno tělo. Bojují proti sobě. Ale brzy zjistí, že se k sobě vážně náramně hodí. Oba jsou lúzři, spolu jsou silnější a i ohledně toho ubližování lidem nakonec dojdou ke kompromisu. A věřte, že to jejich společné poznávání bude hodně zajímavé, akční a vtipné.

5) Pokračování
Venom se dočká pokračování, to je jisté. Ukázka na konci potvrzuje, že se ještě máme na co těšit. Pokud se vám tento zubatý přítel zalíbí, můžete se těšit na další setkání. Nudné řečičky už máme za sebou, příště půjde určitě do tuhého.

Okomentovat

27 Komentáře

  1. Já bych se na Venoma chystala i bez těchhle důvodů, ale teď se těším ještě víc. Trochu mi to připomíná Upgrade, co jsem nedávno viděla (nebyl to sice mimozemšťan, ale počítačový čip, nicméně ta spolupráce dvou charakterů v jednom těle byla senzační a s Venomem nejspíš dost podobná) a co se mi strašně líbil. Tak uvidíme, jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venoma rozhodně doporučuji a doufám, že se ti bude líbit :) Já od něj moc nečekala a příjemně překvapil. A na Upgrade se taky chystám, na ten jsi mě nalákala právě ty :)

      Vymazat
  2. Určitě Venoma chci vidět. Popravdě na Venoma jsem slyšela jen samé dobré ohlasy a nic negativního, takže jsem fakt velmi zvědavá. :) Jinak ohledně Spidermana mám stejný názor, nový mi taky nepřirost k srdci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě od lidí slyšela taky samé pozitivní názory, ale od kritiků to Venom docela slízl. Škoda, protože je to skvělý film :)

      Vymazat
  3. Venom je super postava. Vo filme sa mi veľmi páčilo jeho prepojenie s Eddiem, to bolo nadmieru premakné a pre mňa asi z filmu najlepšie. Príbeh sa mi zdal slabý, ale teším sa na pokračovanie, čo ďalšieho vymyslia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi nejvíc líbilo jeho propojení s Eddiem a Venom jako postava :) Má vážně charakter :)

      Vymazat
  4. Mě tyto filmy moc neberou.. Viděla jsem jen kdysi dávno spidermana, ale jinak tohle není nic pro mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nejdřív myslela, že to nebude nic pro mě :) Nevadí, tak třeba příště se ti trefím do vkusu a nalákám tě :)

      Vymazat
  5. Už strašně dlouho se na ten film chystám, kamarádka má na to stejný názor :) Marvel mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marvelovky většinou nezklamou :) Tak ti přeji ať se na film brzy dostaneš a líbí se ti :)

      Vymazat
  6. to ja chci videt, i kdyby jen kvuli tomu, ze je tam Hardy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím souhlasím, už jen kvůli němu to stojí za to :) Hraje skvěle :)

      Vymazat
  7. Zrovna tento styl filmů nemám ráda, takže venom není nic pro mě a ani mě neláká jít na něj do kina, celkově mi přijde, že teď v kinech nic moc není :)
    http://timewithjanii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Já už se na tenhle film tak těším, doufám, že se na něj brzo dostanu :D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak ti přeji, ať se ti film líbí :) Venom je super :)

      Vymazat
  9. Těšila jsem se na něj už z ukázek, ale počkám si až bude na DVD :)

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem na Venomu asi zhruba týden po premiéře a pořád bylo vyprodané kino. Za mě jeden z nejlepších filmů tohoto roku, co v kinech dávali. Ještě se mi nestalo aby mě filmy od Marvela zklamali :) Pěkný článek :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle zrovna není film pro mě, ale vím, že se teď o něm dost mluví :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  12. Slyšela jsem na něj jenom samé dobré recenze, taky se na to budu muset podívat! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Bola som na to v kine a celkom ma to bavilo, aj keď som sa v niektorých scénach držala za hlavu, že to nie je scénaristicky domyslené, ale Tom Hardy bol vážne skvelý!

    OdpovědětVymazat
  14. Přiznám se, že já moc tyhle akční filmy všeobecně nemusím, takže mě Venom moc neláká...:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já se na Venoma samozřejmě mrknu, sice ne v kině, protože za to mi jaksi nestojí na 100%, ale prostě ten film musím vidět :D Ale nejvíc mě na tom štve to, že to je zapsané jako horor. Proč proboha? To mi na tom zkazilo neskutečně to úvodní mínění (já horory miluju, ale proč museli dát tohle jako horor když to není horor?)

    OdpovědětVymazat
  16. Venom byl super, bavil mě skoro nejvíc ze všech Marvelovek. :)

    OdpovědětVymazat
  17. To jsem ani netušila, že bude dvojka! Paráda, na to budu muset jít :D Já jsem Venoma viděla a mě se teda hrozně moc líbil! Dokonce jsem se u toho pobavila mnohem více než u nového Johnyho Englishe, který byl na styl jedničky, takže nic moc nového :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Jediný štěstí, že tam není Spiderman. Sice mi nějak nevadí, ale opravdu si ho ve filmu nedokážu představit.

    OdpovědětVymazat
  19. kazdy mi o tomhle filmu furt basni :D :) uz na nej musim zajit nekdy. me puvodne odradil, rikala jsem si jezis dalsi komiks,ale treba to nebude tak zly :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Slyšela jsem dost pozitiv (i nějaká negativa, ale to už tak bývá), já tedy nepůjdu, není to můj šálek čaje, ale určitě to může být super film :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat