Vánoční romantické čtení

Vánoce jsou kouzelné období, které máme spojené s voňavým cukrovím, svíčkami, blikajícími světélky a pohádkami. Pokud nemáte vánoční atmosféry ještě dost a toužíte po relaxaci s dobrou knihou, pak jste tu naprosto správně. Představím vám pět knih, které vás příjemně vánočně naladí a zároveň zahřejí u srdce. Nechte se zlákat tipy na to nejnovější vánoční romantické čtení.




Polibek v Paříži

Letošní novinku od Cooboo si jednoduše nemůžete nechat ujít! Polibek v Paříži má krásnou obálku a určitě vás okouzlí i jeho magický příběh. Nesnili jste snad někdy o tom, navštívit vánoční Paříž? Hlavní hrdinka Serena rozhodně ano. Paříž, město lásky, těsně před Vánoci, umělci, sníh a kavárničky - to je prostě čistá romantika! Jenže pak se všechno zvrtne a Sereně nezbude nic jiného, než do města zamilovaných vyrazit sama na vlastní pěst. Průvodce ji má dělat Jean-Luc, který není vůbec nadšený vyhlídkou, že se bude muset starat o americkou turistku. Ale v určitém okamžiku, při dlouhém putování Paříží, si Serena a Jean-Luc uvědomí, že protiklady se přitahují.



Vánoční polibek v Notting Hillu
Pokud vaše romantické srdíčko neroztálo při představě vánoční Paříže, zamiřme trochu jinam. Tentokrát na Notting Hill, kde vás čeká jeden vánoční polibek. Tahle knížka je ideální k něžnému pohlazení po duši. Hlavní hrdinka Isla nemá ráda zamilované párečky na ulici, protože má plné ruce práce a starosti. V jeden prosincový den se zrovna snaží přijít včas do své vysněné práce. V té ji však čeká překvapení. Příjezd Chase Bryana z newyorské kanceláře. Ten už se těší, jak se seznámí s Isliným milovaným Londýnem. A Isla má před sebou naději, že letos svátky nebude trávit sama. Možná ji čekají nejromantičtější Vánoce, jaké kdy zažila.





Nejkrásnější čas v roce
Vánoční svátky jsou to nejkrásnější období v roce. O tom vás přesvědčí tato humorná lovestory, která pobaví a zahřeje u srdce. Hlavní hrdinka Emily má skvělou práci, přátele a nádherný byt, dostatečně vzdálený od její bláznivé rodiny. Jediná věc, která ji v životě stresuje, je její soused Evan a jeho záliba ve flirtování, hlasité hudbě, a ještě hlasitějším sexu. Ale nejde o nic, s čím by se nedokázala vypořádat. Emily má taky přítele Roberta, se kterým jí to opravdu klape. Dokonce ho plánuje vzít domů na Vánoce. Konečně už žádná lítost ze strany rodičů a sourozenců. Jenže pak se její vztah s Robertem najednou rozpadne a Emily je v koncích. Jak se teď může ukázat doma? Emily se proto rozhodne požádat o pomoc Evana. Roberta zkrátka o Vánocích doma ukáže, i kdyby neměl být skutečný…


Hygge a polibky
Kniha Hygge a polibky je pro všechny čtenáře, kteří mají rádi sníh, kouzlo zimy, Vánoc a polibků. A především i dánský styl hygge, který velí pohodičku a relaxaci především. Nejlépe s touto knihou.

Šestadvacetiletá Bo byla vždy pečlivá a opatrná. I přesto se v práci dočkala výpovědi a životní plány se jí teď začínají párat jako nepovedený svetr. Bo shání nové zaměstnání, ale kamarádka Kirsten ji přesvědčí, aby spolu odjely na dovolenou, na chatu postavenou na nejsevernějším cípu Severního Jutska. Na místo, kde je patnáct hodin denně tma, závěje sněhu, nedostatek horkého čaje a polínek do krbu. Do Jutska se nejezdí opalovat. Obě kamarádky ovšem směle vyrážejí za zimním dobrodružstvím a od té doby jejich život nabere úplně jiný směr.



Jedného dňa v decembri
Nejlepší tip na závěr. Tentokrát něco pro slovenské čtenáře, protože tato kniha zatím vyšla pouze ve slovenštině. To je však obrovská škoda, protože zatím ji snad všichni čtenáři naprosto milují. Je to silný příběh o dvou lidech, deseti příležitostech a jednom nezapomenutelném polibku. Hlavní hrdinka Laurie si možná myslí, že život není jako romantický film a láska na první pohled neexistuje, ale takhle kniha vás přesvědčí o opaku. V jedno zasněžené prosincové poledne zahlédne přes zamlžené okno autobusu muže a okamžitě pocítí, že je to ten pravý. Laurie se domnívá, že ho už nikdy neuvidí, pak jí ho ovšem její kamarádka Sarah představí na vánoční večírku, jako největší lásku svého života. Laurie se na něj rozhodne zapomenout, osud má s ní a její láskou ovšem jiné plány...

Okomentovat

24 Komentáře

  1. První dvě mám na wishlistu, tak snad příští rok. Letos čtu Zbožňuju Vánoce a dočtu až po novém roce :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám teď chuť na vánoční čtení :) Zatím jsem se pustila do Posmrtného života Holly Chaseové :) A Zbožňuju Vánoce jsem četla loni, bylo to opravdu krásné vánoční čtení :)

      Vymazat
  2. Ja sa k vianočným knihám dostanem snáď až po skúškovom, ale budem mať na pamäti tvoj výber a určite siahnem po jednej z týchto knižiek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna chystám recenzi na ne úplně romantickou knížku a ještě k tomu čtu Vyhnání Gerty Schnirch kvůli seminárky do školy. Taky docela brutál, jelikož je tam popsáno vše dopodrobna o zvěrstvech za války, takže takové knihy se mi budou hodit, abych se zase trochu odreagovala a zpětně trochu naladila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Polibek v Paříži jsem k Vánocům kupovala kamarádce :) Jinak teď mám období, kdy čtu maximálně tak věci do školy. Těším se na konec ledna, to snad něco rozečtu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kromě Nejkrásnější čas v roce jsou všechny lákavé a mají i nádherné obálky

    OdpovědětVymazat
  6. Já se tedy navnadila Vánoční koledou. Z výše zmiňovaných knih momentálně čtu Hygge a polibky. :) Nad Polibkem v Paříži jsem uvažovala, že bych si též mohla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny vypadajá krásně. Romantické čtení k Vánocům prostě patří. (škoda jen, že jsem letos nic takového nestihla - snad příští rok) :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc mě zaujala kniha Nejkrásnější čas v roce. Mám ráda knížky s tímto tématem :D Polibek v Paříži vypadá jako příjemná oddechovka. Doufám, že se k oběma knihám příští rok na Vánoce dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné tipy na čtení určitě se po nich časem poohlédnu, ale spíš až na příští Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hygge a polibky mám od letoška na wishlistu, tak uvidíme. Polibek v Paříží si možná pořídím, ještě dočítám Polibek v New Yorku.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  11. Žádnou z těchto "romanťáren" jsem nečetla, ale YA "Polibky" by špatné být nemusely a přemýšlím o nich na příští Vánoce...:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Romantiku teď prosím neee, to by mě asi rozplakalo :p

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, takové romantiky mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  14. Super výběr :) V prosinci čtu knížky s vánoční tématikou moc ráda, krásně to naladí.

    OdpovědětVymazat
  15. Nedávno jsem dočetla Hygge a polibky, a musím říci, že lepší knihu jsem si pro toto období vybrat nemohla :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Myslela jsem, že o Vánocích stihnu aspoň něco přečíst ale bohužel! Samé návštěvy mi plán překazily, tak snad se k tomu dostanu teď během zkouškového :D

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek! Články tohoto typu mám moc ráda :-) Poslední kniha mě opravdu hodně zaujala, snad vyjde i u nás :) Máš některou z knih doma? Četla jsi? :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Polibek v Paříži mám již koupený a ve čtečce na mě nedočkavě čeká. Ale s mým tempem se k němu dostanu až příští rok :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  19. Wau. :O :D Źiadnu z nich nepoznám ale ďakujem za tvoje typy. ;)


    Prajem ti krásny deň a chcem ťa pozvať na moju
    novoročnú GIVEAWAY♥´ .

    OdpovědětVymazat
  20. Jeee, tak za tento článek moc děkuji. ♥ Vždycky před Vánoci čtu ráda knihy s vánočním námětem, ale až do teďka jsem znala jen jednu. :D A to Zbožňuju Vánoce. ♥ Takže teď už budu vědět, co číst...

    OdpovědětVymazat
  21. Žádnou neznám, děkuji za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Samý polibky, a všechny bych je chtěla v knihovně. Sakra:D.


    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  23. Polibky a poslední kniha vypadají lákavě. A ta poslední má neuvěřitelně kouzelnou obálku :).

    OdpovědětVymazat