Vychází v srpnu


Fantasy
Království popela (Skleněný trůn #7) - Sarah J.Maas - CooBoo
Podlý král (Krutý princ #2) - Holly Black - CooBoo
Skryté království (Království lotosu #1) - Elizabeth Bear - Fragment
Legie plamenů (Draconis memoria #2) - Anthony Ryan - Host


YA Fantasy, sci-fi
Vzhůru k obloze (Vzhůru k obloze #1) - Brandon Sanderson - Talpress
Aru Šah a konec času (Aru Šah #1) - Roshani Chokshi - Fragment
Černá čarodějka - Laurie Forest - Kingcool
Terminus - Tom Sweterlitsch - Planeta9


romantika
Sestry Springovy - Anna Todd - Yoli
To je celá Ausling - Emer McLysaght - XYZ
Spolubydlící - Beth O´Leary - Motto
Spolu i bez sebe - Julie Cohen - Motto

Okomentovat

26 Komentáře

  1. Jsem zvědavá na Sestry Springovy a zaujala mě ještě kniha Spolubydlící 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, obě knihy mě taky zaujaly :) snad se máme na co těšit :)

      Vymazat
  2. Hezké tipy, ani od jednoho autora jsem myslím nic nečetla. Každopádně ty Spolubydlící vypadají zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že Spolubydlící vypadají vážně lákavě :)

      Vymazat
  3. Já jsem určitě pro Skryté poselství. To mě hodně zaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši mám fantasy, takže pro mě je to taky jasná volba :) Snad to bude stát za to, jsem natěšená :)

      Vymazat
  4. Tentokrát mě nic přímo nezaujalo, ale obálky jsou nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak t musím souhlasit, líbí se mi snad všechny :)

      Vymazat
  5. Já se moc těším na fantasy/sci-fi novinky od Hostu, jen zrovna teď toho času moc nebude, tak si je budu muset nechat na pozdější měsíce. Ale to už bude sychravo, lidé zalezlí, to se bude číst u čaje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty se takét těším a pesně to znám, s nedostatkem času se peru pořád :)Bohužel vítězí čas a ne já :D

      Vymazat
  6. Tak něco zajímavého by se našlo, ale já jsem tak pozadu a mám takových restů, že bych se vůbec neměla koukat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom naprosto stejně :) Vůbec netuším, jestli se mi to někdy podaří dohnat :)

      Vymazat
  7. Nejvíce mě zaujala knížka Spolu i bez sebe. Na čtení na dovču sebou povezu knížku s podzimní tématikou, tak jsem na ní zvědavá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc jsem zvědavá na Sestry Springovy. Ale prvně chci přečíst jejich předlohu, Malé ženy. Od nich mám obrovská očekávání. Ale Sestry mě zaujaly už obálkou, protože je fakt nádherná...:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Království popela už mám přečtené a byla to bomba! Úžasný závěr série! :) Podlého krále mám doma a chystám se na něj. Vzhůru k obloze jsem ani nevěděla, že u nás vyjde. Stejně jako Aru Šah. Velmi se na obě knihy těším a jsem nadšená, že u nás vyšly.

    OdpovědětVymazat
  10. Kralovstvi popela zrovna ctu :-) a jeste by me zajimal Padly kral a Skryte poselstvi :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Podlý král má krásnou obálku! Já vím, že se to nemá, ale občas knihu podle obalu soudit musím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tentokrát se nechystám ani na jednu z knih. Uf. Už tak mám resty :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  13. Hned první dvě mě hodně lákají. Tak snad se k nim co nejdříve prokoušu.
    Jinak tady ta shrnutí toho, co vychází jsou moc fajn (y) díky za ně. )

    OdpovědětVymazat
  14. Podlého prince už mám přečteného. Ale ještě si brousím zuby na Černou čarodějku. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezký výběr! Myslím, že je na co se těšit... Já teď konečně dočítám staré zásoby, tak je nejvyšší čas pořídit něco nového. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Podlého krále jsem musela přečíst hned, jak vyšel. A byl fakt úžasný. Černou čarodějku už mám taky doma a jsem na ni hrozně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  17. Paráda a jak tak na to koukám, tak bych si rozhodně vybrala mezi romantikou :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  18. "Aru šah" vypadá krásně, ta obálka je nádherně pohádková! :)

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. They looks very interesting :) Regards:**

    OdpovědětVymazat