Pozor, přilétají Mraky knih !

Milí přátelé, knihomolové, snílci a všichni neúnavní brouzdálci napříč knižními světy, jistě jste si všimli, že jsem byla měsíc neaktivní. Trochu jsem cestovala a dávala si pauzu od blogování. Na štěstí se mi veškerá chuť ke psaní a kreativita vrátila. A to dokonce v takové míře, že to vyžadovalo jisté změny. 

Po delším zvažování jsem pro vás nachystala nové knižní útočiště, na kterém na vás čekají doslova Mraky knih. Blog jsem zakládala před lety, jen tak na zkoušku a vůbec si nebyla jistá, jestli bude někoho zajímat. Své čtenáře si však našel, za což jsem nesmírně ráda. Za těch pár let jsme ovšem spolu, já i můj blog, prošli určitým vývinem. Začínala jsem s nejasnou představou o jménu,  psaní i designu. Sotva jsem se prokousala základním nastavením Bloggeru a  věřte tomu, že moje první články číst nechcete. Postupně však zrajeme. Proto jsem došla k závěru, že by si blog zasloužil nové jméno. České, snadno zapamatovatelné a jasné. Proto pozor, měníme název na Mraky knih!

Protože tu najdete především mraky knih, recenzí, ale i dalších novinek z knižního, filmového i mého osobního světa. Pokud  se tedy chcete dále spolu se mnou toulat fantastickými světy, číst, snít a být zaplaveni neustálým přívalem inspirace, přidejte si do záložek blog pod novou adresou. 


Budu se nesmírně těšit na vás, vaše komentáře a na společné dobrodružství mezi Mraky knih! :)


Okomentovat

20 Komentáře

  1. Ať ti to hezky píše i pod novou hlavičkou. Ráda nakouknu nejen na nové recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Doufám, že sem budeš ráda vracet i nadále :)

      Vymazat
  2. Změnu určitě vítám. :) Jak píšeš - je daleko lépe zapamatovatelná. :) Takže za mě určitě krok správným směrem. Budu se těšit na nový obsah. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že to vnímáš jako krok správným směrem. Dlouho jsem se k tomu odhodlávala, přece jen je to risk že mnoho čtenářů sem už zpátky cestu nenajde :D

      Vymazat
  3. Nový vzhled vypadá krásně. :) Je dobře, že jsi chytila novou chuť do tvoření... budu se těšit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, taky se těším na další tvoření :)

      Vymazat
  4. Hodně štěstí do "nového" startu. Adrea se opravdu mnohem lépe pamatuje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, doufám že to bude dobrý start a že jdu po té správné cestě :)

      Vymazat
  5. Z nového názvu jsem nadšená a věřím, že ti věrní čtenáři zůstanou :-) Ať ti to dobře píše a těším se, že se někdy potkáme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, taky doufám, že se brzy někde potkáme :)rozhodně se na to těším :)

      Vymazat
  6. Nový desing je moc pěkný, takový nadýchaný a sám vybízí k prozkoumání. A co se adresy týče, je to lépe zapamatovatelné, takže to také vítám. Sama přemýšlím už nějaký ten pátek, že bych své stránky také přejmenovala, ale moc se mi do toho nechce (musela bych to všechno překopat a to bylo by moooc práce..). Každopádně přeji hodně štěstí s novou adresou a ať tě nadšení jen tak neopustí. Budu se těšit na nové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to váhání naprosto chápu! Taky jsem dlouho rozmýšlela, nechtělo se mi všechno překopávat. Vážně je to hrozná dřina si s tím vyhrát, hlavně pro lidi jako já, co nejsou grafičtí kouzelníci :D

      Vymazat
  7. Design vypadá moc dobře a je radost na něj pohledět. Jinak přeji mnoho kreativity a nálady do psaní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to je moc milé :) snad mi ta kreativita opět nějaký ten pátek vydrží :)

      Vymazat
  8. Také přeji mnoho štěstí a věřím, že čtenáři ti zůstanou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny nový názov blogu!♥♥♥ Prajem ti, aby to nebolo len o mrakoch kníh, ale aj o mrakoch čitateľov :D Nech sa darí!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý úvodní článek! Těším na další :))

    OdpovědětVymazat
  11. A já si říkala, jestli nejsem na blogu někoho jiného :D moc hezký název, těším se na změny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Bohužel tvojí doménu jsem předtím neznala, ale už pár větami si dokázala přitáhnout mou pozornost, takže se těším na další tvé články! 8-)

    OdpovědětVymazat
  13. Teším sa na ďalšie články, som rada, že ťa kreativita neopúšťa! :)

    OdpovědětVymazat