Vánoční romantické filmy pro zahřátí u srdce

K Vánocům láska patří, stejně jako stromeček a cukroví. Je to období s magickou atmosférou, která působí jako balzám na duši. Pokud chcete trochu toho vánočního kouzla nasát již dopředu, není nic lepšího, než si pustit vánoční filmy! Teplá deka, horká čokoláda a trocha hřejivé romantiky, to je dokonalý recept na štěstí!

S vánočními filmy se roztrhl pytel. V kinech řádila matka draků v Last Christmas a na Netflixu se do toho také pustili naplno, od animáku Ledové království až po klasické romance. Zkouknout všechny by byl pořádný maratón. Mám tu pro vás však dva tipy, které příjemně zahřejí u srdce a zpestří adventní večery!


Předvánoční večer (The Knight Before Christmas)
Netflix
2019
HODNOCENÍ: ★★★★

Pokud se vám do cesty připlete zmatený fešák s mečem, brněním a pod ním schovaným pekáčem buchet, berte ho. A jestli vám bude vykládat, že je ze 14.století, vyhráli jste jackpot. Po světě totiž běhá kouzelná babička, která posílá rytíře z minulosti do současnosti, aby zde našli své poslání a lásku.

Rytíř Cole potká v lese stařenku v nesnázích. Jak mu velí jeho rytířská čest, pomůže jí. Ta ho na oplátku pošle do současnosti hledat své skutečné poslání. Do půlnoci Štědrého dne však musí najít svůj osud, jinak tu zůstane navždy.

Na silnici vběhne přímo do cesty učitelce Brooke. Ta milého rytíře krapet přejede. A ačkoliv je nastrojený v brnění, všichni si myslí, že jde o herce z vánočního představení, který jen utrpěl pořádný otřes mozku. Brooke proto rytíře vezme k sobě domů, aby se o něj postarala, dokud se mu nevrátí paměť. A jak už to tak bývá, začne to mezi nimi pořádně jiskřit.

Předvánoční večer v sobě kombinuje kýčovitý americký vánoční film s cestováním v čase. Ačkoliv to není první ani poslední cestovatel v čase, který propadne romantice, možná je ten nejvíce k sežrání. Sir Cole totiž rád trénuje šerm na zahradě, krotí nezkrotitelné koně pod kapotou plechového oře anebo se k večeři pokouší ulovit skunka. K tomu přidejte závislost na horké čokoládě a máme tu dokonalého roztomilouše k pohledání. Sir Cole působí v dnešní době mírně potřeštěně a zároveň je roztomilý asi jako zlatý retrívr. Důležité však je, že to je rozený romantik se srdcem na pravém místě.

Díky tomu je tento film opravdu zábavný. Je jednoduchý, vtipný a také překrášlený vánočními prvky až běda. Navíc je v něm logických děr jako v ementálu. Hlavní hrdinka vypadá jak z filmů pro dospělé a její rodinka jako klan Kim Kardashian. Vše je to zaobalené v silné vrstvě cukrkandlu, vánočních kýčovitých domečků se záplavou světýlek a sněhu. S tím se ovšem musíte smířit, když se rozhodnete, pustit si vánoční film. Je to zkrátka roztomilá pohádka na dobrou noc, u které se můžete uvelebit pod dekou s miskou cukroví. Skvěle vás naladí na vánoční i romantickou vlnu a připomene vám, že na pohádky bychom neměli přestávat věřit.

Popelka: Vánoční přání (Cinderella: Chistmas Wish)
Netflix
2019
HODNOCENÍ: ★★★

Kolik už jsme tu měli Popelek? V princezničkách od Disneyho trochu ztrácím přehled, protože u mě stejně jasně vede ta česká, klasická Popelka. Vánoční přání je další verzí této pohádky, tentokrát laděné především vánočně.

Kat zemřel otec a teď žije spolu se svou zákeřnou macechou a dvěma sestrami. Jedna z nich má v hlavě piliny a druhá jen škodolibost, instagram a zálusk na bohatého hezounka Dominika Wintergardena.

Kat musí sekat dobrotu, snášet všelijaké posměšky a trapné situace. Poprvé se tak s Dominikem setkává politá od hlavy až k patě mléčným latté. Nejradši by se zavrtala pod zem a už ho nikdy neviděla. Brzy se však znovu potkávají v Santalandu, kde Kat dělá zpívajícího vánočního skřítka a Dominik vousatého Santu. V maskách jsou k nepoznání a tak netuší, kdo je ten druhý. Jiskra však přeskočí. Na Kat se usměje štěstí a čeká ji její první rande na večírku Wintergardenů. Jakmile si však její matka se sestrami uvědomí, že získala pozvánku na prestižní večer, nezastaví se před ničím, dokud si neobstarají vlastní pozvánku a nezabrání Kat tam jít. Mohla najít lásku. Místo toho má jít drhnout záchod. O Vánocích se však plní sny a přání, proto i tady čekejte happyend!

Vánoční přání potěší všechny romantičky. Roztomilá pohádková romance cílí především na mladší slečny. Je to klasický film pro teenagery. Nečekejte proto žádné veledílo. Příběh Popelky je známý a nepřináší nic nového. Snad jen to,že tady máme Popelku, která chce být slavnou zpěvačkou. Popelka Laura Marano je však sympatická, její princ taky a naopak sestry jsou skutečně na zabití. Vánočního kýče je tu opět hromada a zápletka jednoduchá. Přesto je to celkem fajn ztřeštěná romantická komedie pro zahřátí a pobavení. Pokud se vám líbilo Všem klukům, které jsem milovala, máte rádi sladké jednohubky nebo pohledné prince, zkoukněte ji!

Okomentovat

20 Komentáře

  1. Ty jo, ani jeden neznám, ale to bude asi tím Netflixem, mám ho, ale spíš tam koukám na známé věci. Každopádně mně se líbí Popelka s Hillary Duff či takovou modernější verzí Selenou Gomez😀Ta česká klasika už mě přestala bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak druhé dvě verze Popelky zase neznám já :) A Netflix si teď plánuji pořídit, už jen kvůli Zaklínači :)

      Vymazat
  2. Určitě chci vidět ten první film, má docela hezké hodnocení.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten vřele doporučuji :) Já se u něj vážně pobavila, je to roztomilý film, ideální na předvánoční večer :D

      Vymazat
  3. Ani jeden film jsem neviděla, ale oba vypadají skvěle. :) Mám moc ráda tyhle vánoční romantické filmy, takže je jisté, že se na ně dřív nebo později podívám. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti budou líbit, stejně jako mě :) Bylo to moc milé pokoukání, parádní oddechovky :)

      Vymazat
  4. Předvánoční večer jsem viděla a byl moc hezký. Jen sem tam mě dostávalo, jak se zaučoval do moderního světa a teda bolelo to vidět. :D Popelku tedy neznám, ale rozhodně ji zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jaks e seznamoval s naším světem mě bavilo ale na druhou stranu do toho zaplul hodně rychle :) hlavně jak všechny rozumy okoukal z ,,kouzelné krabičky štěstí,, :D

      Vymazat
  5. "Předvánoční večer" byl pro mě lepší průměr, takové pěkné kliše, které občas potřebuje vidět každý.. :D A na tu "Popelku" se v nejbližší době chystám. Já teď dokoukala tu "trilogii Vánočního prince", taky pěkná blbina.. :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nebylo to žádné veledílo, ale milé a zábavné vánoční klišé :) Na Vánočního prince se taky chystám, jsem zvědavá, jak to bude blbina :D

      Vymazat
  6. Oba filmy jsem již viděla.:) Filmy s vánoční tématikou, to je něco pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělena ladí na Vánoce že jo :) Taky mám tendence teď koukat na pohádky a vánoční filmy :)

      Vymazat
  7. Hezký je i film The Princess switch, také vánoční

    OdpovědětVymazat
  8. Ten s rytířem jsem viděla asi dva týdny zpátky a moc mě potěšilo nenucené zpracování filmu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbilo, jak to bylo vtipné a veselé :) Ideální oddechovka :)

      Vymazat
  9. Ja osobne romantiku až tak veľmi nemusím, ale sú to dobré tipy :) Možno budem mať tú správnu náladu a pozriem si to :D

    OdpovědětVymazat
  10. Páčili sa mi oba, celkom dobre som sa pri nich bavila. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Též neznám ani jeden, díky za tipy.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Oba filmy som s nádejou cez Vianoce pozerala, ale zistila som, že to nedávam, primálo logiky a priveľa cukru, uf. :D Najviac ma pobavilo, ako sa tí dvaja nemohli spoznať... lebo mala parochňu. Hm. :D

    OdpovědětVymazat