Vyšlo v listopadu


YA fantasy
Kroniky prachu - Lin Rina - Fragment
Sherwood - Meagan Spooner - CooBoo
Půl světa (Moře střepů #2) - Joe Abercrombie - Laserbooks
Vládkyně kouře (Princezna popela #2) - Laura Sebastian - CooBoo

YA fantasy
Hon na střízlíka - Mary Watson - CooBoo
Dračí domov (Kroniky Deštné divočiny #2) - Robin Hobb - Fragment
Paměť kostí (Cizinka #7) - Diana Gabaldon - Omega
Královnovrah (Divotvůrce #5) - Sebastien de Castell - Egmont

romantika
Vánoce v Paříži - Hazel Gaynor a Heather Webb - Motto
Polibek v Londýně - Catherine Rider - CooBoo
Cukrárna v Paříži (Romantické útěky #3) - Julie Caplin - Cosmopolis
Až to budeš číst - Mary Adkins - Beta Dobrovský


krimi thrillery
Kanibal z Nine Elms (Katie Marshall #1)- Robert Bryndza - Cosmopolis
Polibek v Londýně (Beatrice Kaspary #4) - Ursula Poznanski - Kalibr
První,která zemře - Vicotria Jenkins - Omega
Motiv X (Fabian Risk#4)- Stefan Anhem - Kalibr

Okomentovat

22 Komentáře

  1. Kroniky prachu mají teda nádhernou obálku!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem hodně zvědavá na Sherwood a mám v plánu si jej přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Od autorky jsem četla Na lovu a byla to výborná krasojízda :)

      Vymazat
  3. Některé knihy bych asi do YA fantasy neřadila. Taková Gabaldon a Půl světa tam nemají co dělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění :) Cizinka rozhodně YA není, k tomu má daleko :) Ovšem Půl světa tam prý podle goodreads spadá :) Obě to jsou všakvýborné knihy :)

      Vymazat
  4. Zaujala mě kniha První, která zemře. Ještě jsem o ni neslyšela :)

    Kanibal z Nine Elms není vůbec špatný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Knaibala se také chystám, ale fronta na něj je v knihovně snad nekonečná :D A První, která zemře mě také láká :)

      Vymazat
  5. jj, listopad byl plny zajimavych knih, uz se tesim az mi dojde Pamet kosti :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paměť kostí taky dlouho očekávám :) Tak ať je brzy u tebe a můžeš se do ní pustit .)

      Vymazat
  6. Teď mě zaujaly snad všechny fantasy! Nejvíce asi Vládkyně kouře. Já jsem si teď koupila vánoční četbu Sněží, sněží od Greena :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na novou Sněží, sněží jsem taky koukala, má teď fimovou obálku :) Jsem ráda, že jsem tě nalákala :)

      Vymazat
  7. Já mám tyto články strašně ráda, protože mi tím ukážeš spousty nových knih, které neznám a vždycky se mi nějaká zalíbí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem opravdu moc ráda, že se ti tyto články líbí a vždycky tě něco zaujme :) Je milé vědět, že někoho inspiruji ke čtení :)

      Vymazat
  8. Sherwood mi má prísť, veľmi sa teším na čítanie :-) Ale aj Kroniky pracu vyzerá skvele najmä tá obálka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sherwoodse taky velmi těším :) Na lovu byla vynikající kniha :) A Kroniky prachu musím mít už jen kvůli té obálce! :)

      Vymazat
  9. Skvelé zhrnutie, o kope kníh som ani nepočula :) Najviac sa mi asi zapáčili tie krimi thrillery, v poslednej dobe ich čítam asi najradšej zo všetkých žánrov :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krimi thrillery by to měli být výborné :) Já na ně mám teď taky více chu´t než třeba v létě :)

      Vymazat
  10. Po většině knih bych hned sáhla. :) Proč vždycky v listopadu a prosinci vycházejí ty nejlepší knihy? Kde na to má člověk brát. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jich vychází tolik, protože to je mazaný plán, jak pořádně prodloužit naše seznamy knih, které nutně potřebujeme pod stromečkem :D

      Vymazat
  11. ten Kanibal má spoustu reklamy, takže mě to trošku odrazuje, aby to zas nebyl jen reklamní tah :( počkám si na recenze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně se toho taky trochu bojím, ale na druhou stranu jsem i zvědavá. Bohužel většinou knihy s tou největší reklamou nesplní očekávání..Ale uvidíme, třeba Kanibal mile překvapí :)

      Vymazat