Vychází v únoru 2020



YA fantasy
Prokletý rok - Kim Ligget - CooBoo
Hříšní světci (Bohové a netvoři #1) - Emily A. Duncan - Kingcool
Dvojníci (Dvojníci #1) - RebeccaHanover - Kingcool
Bitevní mág - Peter A. Flannery - Triton

romantika,thriller
Mezi námi lháři- Caroline England - Jota
Jak randit se sestrou nejlepšího kamaráda - Meghan Quinn - Baronet
Hříchy Hollywoodu - Alessandra Torre - Baronet
Líbánky - Tina Seskis - Vendeta

thrillery
Fáma - Lesley Kara - Ikar
Kukačka - Natalie Daniels - Host
Poslední příliv - Sandrine Collette - Vendeta
CHladná jako led - Teresa Driscoll - Ikar

Okomentovat

28 Komentáře

  1. Zaujali mě Dvojníci a všude teď čtu chválu na Prokletý rok.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá volba :) Prokletý rok mám už taky doma a těším se na něj :)

      Vymazat
  2. Musím přiznat, že z knížek, co teď vychází mě žádná moc nezaujala. Snad březen přinese lepší novinky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak březen bude třeba bohatší a peněženka si aspoň odpočine :)

      Vymazat
  3. Zaujala mě Fáma a Chladná jako led.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vypadají vážně dobře, napínavé thrillery to já taky můžu :)

      Vymazat
  4. Najviac ma zaujali Hříšní světci čítala som na knihu dobré ohlasy tak snáď bude naozaj dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hříšní světci mě taky lákají, navíc mají moc pěkné hodnocení a recenze :) Tak se nechme překvapit :)

      Vymazat
  5. Kukačka mě nějak minula :/ Jak je to možný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, vypadá to na dobrý thriller :) Snad nejen vypadá, ale i je :)

      Vymazat
  6. Zcela rozhodně potřebuju Prokletý rok :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  7. Hříchy Hollywoodu mají super název, ty možná vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že mají i skvělé recenze :) Taky se do nich asi pustím :)

      Vymazat
  8. Řeknu ti, že jsi vybrala knihy, které mají samé krásné obálky. :) A vůbec nevím, do které bych šla nejdříve. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, krásným obálkám já nedokážu odolat :) Je to pak těžké rozhodování :)

      Vymazat
  9. Júj, toľko parádnych a lákavých titulov!♥ No mňa najviac asi zaujal Prokletý rok...teraz túto knihu vidím všade a popravde sa ani nečudujem, vyzerá to na skvelý titul! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně je Prokletý rok viět skoro všude a celkem si ho chválí :) Už ho mám doma a těším se na něj :)

      Vymazat
  10. Teda nemám vůbec přehled o nových titulech, budu si muset o nich něco načíst :-) a začít. Máš nějaký v plánu si přečíst?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kett, určitě mám v plánu se začíst do Prokletého roku, Hříšných světců a protože miluju draky v knihách, musím mít i Bitevního mága :)

      Vymazat
  11. Hrozně se těším na Prokletý rok. Zdá se, že to je velký trhák, když jsem si ho chvilku po tom, co vyšel, chtěla objednat, už byl vyprodaný. A pak mě taky zaujali Hříšní světci, kvůli slovanské mytologii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá na obě :) Vypadají vážně slibně, jako trháky, tak snad nezklamou :)

      Vymazat
  12. Nejvíc mě zaujaly knihy Mezi námi lháři, Prokletý rok a Hříchy Hollywoodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Taky nevím, do které z nich se pustit dříve :)

      Vymazat
  13. teda tito autori ani knihy mi bohuzel nic nerikaji.
    ja osobne se ted tesim na dalsi knihu od ceske autorky Markéty Lukáškové, které vyjde brzy :)
    jsem hodne ujeta na pekne obalky knih a musim rict ze tady me na prvni dobrou zaujala kniha Mezi nami lhari a Kukačka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já MILUJU thrillery. Tyto čtyři thrillery vypadají dobře všechny, nejraději bych si asi přečetla Kukačku nebo Poslední příliv - podle obálky odhaduji, že se to odehrává někde na ostrově, což pro thrillery (aspoň ty, které vyhledávám) není typické, takže by to mohlo být něco nového.

    OdpovědětVymazat