Vychází v dubnu


YA fantasy
Bouřná vrána (Bouřná vrána #1) - Kalyn Josephson - CooBoo
Holubice a had (Holubice a had #1) - Shelby Mahurin - CooBoo
Čtyři mrtvé královny - Astrid Scholte - Fragment
Síla bouře (Sedmiříší v troskách #3) - Cinda Williams Chima - Booklab


YA fantasy
Okouzlená (Enchantée #1) - Gite Treleas - CooBoo
Převorství u pomerančovníku - Samantha Shannon - Host
Panství zášti a lásky (Everless #2) - Sara Holland - CooBoo
Rudá křídla (Království lotosu #2) - Elizabeth Bear - Fragment


sci-fi,fantasy, lit-RPG
Gravitace - Daniel Suarez - XYZ
Prokletý (Alex Verus #2) - Benedict Jacka - Fantom Print
Inspekce - Josh Malerman - Fobos
Království mrtvých (Pouť mrtvého #2) - Pavel Korněv - Fantom Print


romantika
Pláž v Chorvatsku (Romantické útěky #5) - Julie Caplin - Grada
Ukradený polibek - L.J. Shen - Baronet
Rytmus, já a Malychin - Mariana Zapata - Fragment
V pokušení - J.D. Hawkins - Baronet


thrillery
Pohřbená - E.G.Scott - Kalibr
Antarktida lásky - Sara Stridsberg - Kniha Zlín
Víš, kdo se dívá? - Catherine Ryan Howard - Grada
Strach (Komisař Sharko #6) - Franck Thilliez - XYZ

Okomentovat

17 Komentáře

  1. Vychází samé dobře vypadající knihy, a i když mě alespoň 3 zaujali, uvidím jestli se na ně dostanu, mám teď tolik nepřečtených knih a vůbec nevím, kterou mám číst dřív :D A co ty, pustíš co do nějakých zvýše zmíněných ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to vážně moc pěkně a na některé se opravdu těšm, i když to čtení teď nějak zanedbávám :) Ale Bouřnou vránu, Holubici a hada, i nějakou pěknou romantiku nebo thriller, si nemůžu nechat ujít :)

      Vymazat
  2. Díky za přehled! :) Holubici a hada se chystám číst v aj, až opadne ten hype. Převorství mám doma a po maturitě si ho snad přečtu spolu s dalšími bichličkami. :) Inspekci jsem už četla a za mě dost průměrné, možná i lehce podprůměrné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš v plánu samé knižní lahůdky, na Převorství i Holubici a hada se taky chystám :) Inspekci zatím zvažuji :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  3. Jako vždy jsi připravila super přehled knih, ze kterých si minimálně 5 chci přečíst. :) Děkuji za inspiraci, co si pořídit a přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě inspirovala :) čtneí není nikdy dost :)

      Vymazat
  4. Pěkný přehled knih. :) Všechny mají naprosto nádherné obálky. :) Pár z nich mám vyhlídnutých, že bych si je ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty obálky se taky nemůžu vynadívat, jsou moc pěkné :) To nám zase ubude místa v knihovničce :)

      Vymazat
  5. Super článek :-) Já zatím na sto procent vím, že budu číst Inspekci, kterou už mám doma :-) Ale láká mě Pláž v Chorvatsku a Prokletý (Alex Verus #2). Jsou to pokračování sérií, které mám rozečtené, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr, na Prokletého mám taky spadeno a i romantická série do které patří Pláž, mě baví :) Četla jsem předchozí díly a byly skvělé :)

      Vymazat
  6. Ach jo, zase nebudu vědět, po čem sáhnout dříve :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vím o Holubice a hadovi. Někde jsem slyšela. Ale zatím mám své věci ke čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obálkou mě nejvíce zaujala Antarktida lásky. Já včera dočetla trilogii Městečko Pines a byly to naprosto super knížky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Tolik knížek, to mám tak na čtení na další dva roky. :D Uvažuji o Převorství u Pomerančovníku, ale podle anotace se trochu bojím, aby to nebyla feministická literatura s lesbickými prvky. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Právě čtu Kdo se dívvá, a zatím je to velmi zajímavé!!

    OdpovědětVymazat
  11. Mám spadeno na Víš, kdo se dívá :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný výběr, některé už mám v merku, Pláž v Chorvatsku už čtu :-) Docela mě láká i Převorství, minimálně si myslím, že by se mohla líbit sestře :-)

    OdpovědětVymazat