Recenze: Jeho banán - je k nakousnutí


Autor:
Penelope Bloom
Vydání:
Kontrast, 2020
Série: Jeho touhy, 1.díl
Žánr:
zábavná romantika
HODNOCENÍ : ★★★★

Bruce Chamberson vypadá jako supermodel s ledem místo krve. Věčně nabručený, připravený proměnit vás pohledem v roztěkaný obláček páry. Nikdy neopakuje stejnou chybu dvakrát. A nikdy už neudělá ten omyl, že by někomu důvěřoval. A už vůbec ne dívce, co je jako chodící pohroma. Jenže, co když ona neodolá a sáhne mu na banán?

Nataša pracuje jako novinářka, má psa trpícího průjmem a neodolatelně přitahuje průšvihy jako magnet. Ovykle píše mizerné články o svozu odpadu a podobně. Tentokrát má však před sebou skutečnou výzvu. Má se stát stážistkou v jedné z největších firem v New Yorku a vyhrabat špínu na jejího ředitele Bruce Chambersona. Stačí udělat dobrý dojem a chvíli vydržet bez nehod a trapasů...

Bruce má rád pořádek. Každý den má přesně nalinkovaný. Jenže pak mu rutinu naruší Nataša, která poruší jeho zásadní pravidlo. Šéfovi se nesahá na banán. A ona na něj sáhla, strčila ho do pusy a snědla. Vtrhla do jeho života jako hurikán a pořád pokračuje v ničení jeho pořádku. Neváhá ho drsně odpálkovat a působí jako demoliční koule na veškeré zdi, které si kolem sebe vystavěl.


Jeho banán rozhodně nepřehlédnete. Provokuje už svojí obálkou i slovní hříčkou. Tahle kniha je zkrátka k nakousnutí. Lahodná, sladká a vtipná tak, že ji přečtete doslova rychle a zběsile.

Vše je o kontrastu - chaotická a destruktivní Nataša versus robot Bruce Chamberson. Jak se může dát dohromady miliardář, co snad spolkl pravítko a chodící pohroma? Nataša je ten typ člověka, co má pátek třináctého každý den. Pokud máte poblíž nějaké červené tlačítko, které se za žádných okolností nesmí mačkat, tuhle slečnu od něj držte raději dál. Oproti tomu Bruce na první pohled vypadá jako suchar. Nataša chce však tu tvrdou sušenku nalomit a zjistit, jestli se uvnitř přece jen neskrývá trocha lahodné náplně.

Pořád mě překvapuje, kolik takových osamělých miliardářů v lechtivé literatuře je. Všichni se bojí emocí jako čert kříže a jen díky svým sexy tělům jsou lepší než chodící bankomat. Trpí psychickými komplexy, milují sebekontrolu natolik, že při nakupování přerovnávají regály v obchodě a rádi se svými sekretářkami vytírají jako s kusem hadru. Dneska zkrátka nečekáme jen prince na bílém koni. Teď všichni chceme prince na bílém koni s truhlami pokladů a tělem boha. Ano, sem s tím hříšným princem! Ale co když je to princ bručoun, který nikdy nepopustí uzdu svým citům anebo se ještě k tomu chová jako zmetek? Chceme i takového? Jasně, žádná hrdinka z lechtivé literatury neodolá. Právě proto je pak vystaráno o zábavu v podobě rozchodů, nekompatibilních párů a dalšího vzrušení.

Podobných klišé je plná i tato kniha. Jak už to u těchto knih bývá, postupně se hlavní hrdinové oťukávají. Pak bědují nad tím, že se k sobě nehodí a mlsně po sobě koukají. Podobných lechtivých chuťovek jsou plné regály. Přesto si na Jeho banánu zaručeně smlsnete a budete chtít přídavek!

Jeho banán totiž dokonale splňuje vše, co po knize z této kategorie můžete chtít. Má zatraceně velký náboj vtipu i erotiky. U této knihy skutečně budete vzdychat blahem a slintat nadšením. Možná se vám budou hodit i rychleschnoucí kalhotky, jako hlavní hrdince. Vtipem snadno překoná i proslulé kousky jako je třeba Božský bastard od Christiny Lauren. Tohle bylo ale lepší, mnohem lepší. Jeho banán je zkrátka vynikající, odlehčený dezert, ideální na jedno slupnutí. Pokud máte rádi romantiku a humor, vřele doporučuji.

Za spolupráci děkuji:
Knihu můžete zakoupit zde.

Okomentovat

14 Komentáře

  1. Super zpracování fotky! Ta se mi fakt líbí :D :) Knížka nevypadá špatně, romanťárny mám ráda :) Už jenom podle popisu se směju, věřím, že knížka je fakt zábavná :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi trochu Bruce, tedy suchar, protože nemám dvojsmyslné slovní hříčky a v romantice si taky nelibuji. Nebýt tvé recenze, vůbec mi mne nenapadlo po této knize sáhnout. Ale ty jsi mne trochu nalomila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc nemusím v knihách dámy, které přitahují průšvihy, ale vypadá to jinak, jako docela pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně nafoceno! :) Vypadá to jako super kniha, děkuji za tip!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalá fotka, asi budu muset hřešit a ten banán v čokoládě si dát taky :D

    Co se týká knihy, jsi jedna z mála, která má knihu takto vysoce hodnocenou, to mě velmi překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektné fotky a vážne zaujímavá kniha! :) Už nejaký čas nad ňou uvažujem, ale nevedela som, či by to bolo pre mňa to pravé orechové. :) Vyzerá to tak, že si ju predsa len prečítam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si snad knihu budu muset taky přečíst! Zatím ji vídám všude a začíná mě lákat čím dál víc :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nad touto knihou uvažuji, ale dosud jsem se k ní nedostala. :) Hlavně teď jsem tímto žánrem trochu přesycená.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by právě ta obálka a název odradily, vlastně mě doteď odrazovaly. Ale po přečtení recenze mám docela představu, komu bych knihu mohla darovat a sama do ní taky nakouknu :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím s ostatními, ta fotka je skvělá. :) Knihu jsem ještě nečetla, ale ráda bych to napravila. Tohle je přesně druh knihy, kterou si člověk prostě musí přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  11. O knihe som dosť počula, zachytila som ju najmä na FB a IG :D Ale keďže to nie je práve môj žáner, tak túto novinku vynechám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, fotka se ti moc povedla. Já vůbec tuhle knížku neznám, takže skvělý tip! :))

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Knihu mám doma a moc se na ni těším. Přijde mi, že to je přesně to letní čtení :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  14. Jako oddechovka na léto se mi zdá ideální :) Dlouho jsem podobnou nečetla.

    OdpovědětVymazat