Vyšlo v červenci 2020

YA, Fantasy
  Královna ničeho (Krutý princ #3) - Holly Black - CooBoo
Kouřový démon  (Mercedes Thompson #12) - Patricia Briggs - Fantom Print
  Rozvratník (Divotvůrce  #6) - Sebastien de Castell - Egmonz
  Inferno (Hraju, abych žil #4) - Dmitrij Rus - Fragment
 
 
Romantika, triller, zvířecí příběhy
  Kéž bych ti to dokázala říct - Hannah Beckerman - Ikar
Jeden z nás je na řadě  (Jeden z nás lže #2) - Karen M. McManus - YOLI
  Dívka zvaná Lyra - Cecelia Aherna - Red
Zvěrolékař na cestách - Jonathan Cranston - Ikar
 
 
Romantika, humorné
  Slíbila jsi, že budeš žít i za mě - Caréne Ponte - Kontrast
Kluk od vedle - Kasie West - CooBoo
  Dvacetjedna pravd o lásce - Matthew Dicks - Argo
Léčba psem: Pět voříšků před vraty - Dagmar Moren - Fortuna Libri
 
 
Romantika
  Řecký sen - Samantha Tonge - Baronet
Poslední řecké léto - Mandy Baggot - Baronet
Holka, kterou kdysi znal - Tracey Garvis Graves - Ikar
Vypůjčený život - Ashley Farley - Grada
 
 
Thriller, krimi
  Bývalá manželka  - Jess Ryder - Ikar
Ghostwriter - Alessaandra Torre - Mystery Press
Za tebou  - Sibel Hodge  - Kalibr
  Anonymita - Ursula Poznanski - Kalibr

Okomentovat

11 Komentáře

  1. Vypůjčený život právě čtu a Bývalá manželka mě zaujala. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, když už teď vyšla ta Královna ničeho, tak bych si tu sérii mohla přečíst... 🤔😄 Jakože, zkoušela jsem to už dřív, ale nevěnovala jsem tomu pozornost, takže jsem to s naštváním zaklapla a odložila! Ale rozhodně tomu chci dát šanci!
    Co se zbytku týká, tak Jeden z nás je na řadě, druhý díl Jeden z nás lže. Mně se ten první díl tak nelíbil! 😂 Stále nevím, jestli dám šanci tomu dalšímu dílu, ale jednou asi jo.
    Chci si taky určitě přečíst Kluka odvedle od vedle, protože Kasie West?! Nejlepší je stoprocentně PS:Líbíš se mi, ale ty její další knihy nejsou špatný. Prostě super odpočinkový contemporary knížky.
    A z thrillerů, tak docela jsem zvědavá na tu Bývalou manželku. Nemám nejmenší ponětí, o čem to je, ale to nevadí. 😄

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já bych vybírala asi z poslední 4

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si zvolila asi něco romantického. Ale spíše teď čtu seberozvojové knížky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Najviac ma zaujala prvá štvorica, aj preto, že tieto žánre čítam najviac. O všetkých knihách som počula, ale ešte som sa v sériách nedostala až k týmto dielom, ale raz snáď aj to bude :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala mě Léčba psem, zvířecí příběhy miluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zas mě zaujalo hned několik knih. :) Už mám doma Vypůjčený život, který i zrovna čtu a můžu říct, že zatím je to super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. V září si půjdu kupovat novou knížku, tak se určitě mrknu po nějaké z této novinek :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. ja se nejvic tesila na novou Briggs a tu uz mam prectenou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Teším sa na novinky z kategórie Fantasy. :) Teraz čítam o trochu viac, a tak sa už nemôžem dočkať. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Joo vybrala bych si, ale potřebuji novou knihovnu :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat