Vyšlo v lednu 2021

 

 
YA a fantasy
Dědictví kve (Krvavá dědička #1) - Amelie Wan Zhao - CooBoo
  Kolonie - Sam Marsden - Fobos
 Tady, teď a tehdy - Mike Chen - CooBoo
  Světy J.R.R Tolkiena - John Garth - Argo
 

romantika
Skoro úplně normální  - Hannah Sunderland - Ikar
Pekárna s vůní skořice - Ruth Kvarnstrom Jones - Metafora
  Ukradený příběh - Elizabeth Coleman - Cosmopolis
  Božské začátky  - Christina Lauren - Jota
 

romantika
Zakázané noci  - Liv Morris - Baronet
Nemilosrdný král (Mount trilogie #1) - Meghan March  - Baronet
Růže (Rudá #2)  - Tiffany Reisz  - Red
  Bez závazků  - Vi Keeland - Ikar
 
 
krimi, thriller
Cizinec  - Harlan Coben - Kalibr
Kořist  - Darcy Coates  - Fobos
Slepec  - Christine Brandon  -Ikar
  Zapomeń na mě  - Andrew Ewart - Vendeta

Okomentovat

8 Komentáře

  1. Jak já tahle shrnutí miluju. :) Asi nejvíc mě zaujala Pekárna s vůní skořice. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně hodně láká Kolonie a Kořist. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kořist mám někde na cestě, jsem zvědavá :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíc zaujalo asi to Dědictví krve... Ale jestli se do toho pustím nevím. YA se snažím vyhýbat, protože se vždycky akorát zklamu, ale tak třeba na odpočinek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V lednu chci v podstatě celý první řádek, až na Světy J.R.R. Tolkiena. Dál mě zaujal Ukradený příběh a Kořist. Děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Některé knihy mě zaujaly :) Díky za přínosný článek

    OdpovědětVymazat
  7. Krimi knížky mají vždycky nejlepší obálku :D hned bych si přečetla třeba tu Kořist

    OdpovědětVymazat
  8. Zapomeň na mě má úplně boží obálku! Já zrovna dneska rozečetla Temný vzorec, zatím se mi to líbí, tak jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet. Ale líbily se mi i předchozí díly, tak věřím, že to bude dobrý :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat