Láska a příšery, jdou skvěle dohromady


Kdysi vám k zašlápnutí mravence stačila bota. Teď potřebujete potřebujete pušku nebo tank. Apokalypsa, díky které vás může sežrat i vaše akvarijní rybička, je tady!

Joel měl normální dětství a zrovna zažíval první lásku, když  přišel konec světa. K Zemi se řítil obrovský asteroid a zkáza civilizace tak byla doslova na dohled. Lidstvo k němu vyslalo všechen palebný arzenál a odvrátilo svůj zánik. Anebo ne? Po toxickém spadu z odpálených raket zmutovali všichni studenokrevní živočichové. Krokodýli, žáby, šneci, brouci, ti všichni najednou byli obří a pekelně hladoví. Zkrátka naprostá monsterkalypsa a vyhlazení lidstva klepety a kusadly.  Během jednoho roku vymřela většina lidí a zbytek se skrývá.

Sedm let v bunkru plném šťastně zamilovaných párů je pro Joela utrpením. Pak ale náhodou zjistí, že jeho dívka Aimee je naživu v kolonii vzdálené týden cesty. Ačkoliv neumí střílet, tuhne strachy a je smolař, neváhá a vydá se na sebevražednou výpravu. Chce dokázat, že láska i monstra přechází (nebo  spíše obchází).


,,Příroda je celkem hezká, když se tě nesnaží zabít.,,

O tom, že i apokalypsa může být zábavná, vás přesvědčí film Láska a příšery. Stačí když z podzemního bunkru vyleze Dylan O Brien a se svojí dávkou roztomilosti vyjde vstříc příšerám. Běhá mu to stejně dobře, jako před lety v Labyrintu, což se zatraceně hodí, když na vás mají chuť všechny příšerky v okolí. Brzy se k němu přidá sympatický psí parťák a spolu čelí všem hmyzákům.

Tenhle film je jedna velká krasojízda a vůbec není divu, že získal Oscara za speciální efekty. Hlavní hrdina se nám tu potácí panenskou přírodou a z křoví občas vyskočí něco, co ho chce zbaštit. Celkově je to příjemná změna oproti všem jiným hrozivým apokalypsám. Termiti, obří žáby, šutrošneci a spousta dalších breberek je sice děsivá, ale i fascinující. Budete si připadat trochu jako Alenka v říši divů. Nebo jako Joel v říši hmyzu. 

Hlavní hrdina si brzy získá vaše sympatie. Není to tvrďák, neumí se v novém světě ohánět a na výpravu si měl přibalit plínky do kalhot. S každým dalším nejistým krokem na jeho cestě, mu ale budete fandit více a více. Postupně se z něho stává zdatný příšerobijec, co vyhazuje monstra do vzduchu granátem i Casanova, který dobývá svoji první lásku.

Láska a příšery má zkrátka neotřelý nápad, perfektní zpracování a pořádnou dávku humoru. Výsledek je nesmírně nápaditý a především zábavný film v kulisách monsterkalypsy. Nečekejte nic hlubokého. Cílem je zábava a tu si rozhodně užijete. Je to perfektní, tak trochu praštěná, lovestory od začátku až do konce, se zajímavými příšerkami, která potěší oko i dušičku diváka. Tento svět má obrovský potenciál a umím si představit, že seriálové zpracování by mu slušelo ještě více. Nezbývá než doufat, že půjde o start nové série. Slaďouše Dylana a celé to přerostlé obludné obludárium rozhodně budete chtít vidět znovu.

Okomentovat

11 Komentáře

  1. já věděla, že toho herce znám, že jsem ho už někde viděla :D jasně, Labyrint, děkuji :)

    mě film bavil, líbilo se mi sledovat posun hlavního hrdiny a pejsek byl příjemné zpestření :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to bych se možná koukla - kvůli těm zmutovaným hmyzákům a šnekům :).

    OdpovědětVymazat
  3. No fuj. Ta hmyzí část mě děsí už jen díky tvému popisu. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem na to ukázku, ale vůbec jsem netušila jak se to jmenuje. Díky! Vím na co se pak mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá hodně dobře. Rozhodně něco pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle film je naprosto boží a to ne jen díky tomu, že Dylan je naprosto boží v čemkoli, kde hraje.

    OdpovědětVymazat
  7. Noo, popravdě, tohle asi není úplně můj žánr.. ale na druhou stranu, většinou když se mi něco nezdá a dám tomu šanci, tak mě to nakonec chytne! Takže věřím, že i tohle by mě nezklamalo. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Film jsme viděli nedávno a moc se nám líbit. Takovýhle styl milujeme :) Já jsem si ho s labyrintem vůbec nespojila. Možná je to tím, že ten jsem viděla už před lety :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, tak o tomto filmu jsem ani neslyšela, což se divím. Vypadá to fakt zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to zajímavě, neviděla jsem, ale možná koukneme :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto skvělý film a navíc můj miláček Dylan O Brien, tohle je skvělá kombinace, kterou jsem si užila. :)

    OdpovědětVymazat