Recenze: Pan Romantik, princ na objednávku

Autor: Leisa Rayven
Vydání: Red,  2021
Žánr: princ na bílém koni na objednávku

Paul Riley je muž vašich snů. Nebo alespoň bude. Za odměnu...

Pan Romantik promění všechny vaše romantické fantazie ve skutečnost. Dopřeje vám pocit výjimečnosti a okouzlí vás svým  šarmem. Za úplatek s ním můžete prožít dokonalé rande. Na jeden večer budete mít svého sexy motorkáře, rockovou hvězdu, roztomilého slaďouška nebo dominantního milionáře. Zkrátka cokoliv, co si vaše srdce žádá.

Paul Riley alias pan Romantik, dopřává ženám potěšení ze své společnosti. Je mužem vašich snů a jeho kouzlu se nedá odolat. Za své služby něco žádá, přísně si však střeží soukromí a dodržuje pravidla. Žádný sex, jen líbání a romantická potěcha pro duši. Jeho pověst se šíří celým New Yorkem a brzy je mu na stopě i novinářka Eden Tateová, která s jeho předsevzetími a soukromým životem pěkně zamává...

Eden je novinářkou a už věčnost se snaží napsat něco lepšího než články ve stylu ,,10 nejsrandovnějších videí na netu,,. Teď je tu její šance napsat zlomový článek o panu Romantikovi. Chce odhalit jeho bohaté zákaznice a metody svádění. Pokud s ním půjde na tři společná rande a odolá jeho kouzlu, dostane svůj vytoužený rozhovor. Eden nerandí a muži ji nechávají zcela chladnou. Na romantické pohádky a šťastné konce totiž nevěří. Tajemný Paul na ni však účinkuje jako droga. Kde ale začíná nepolapitelný Paul a kde jeho role Pana Romantika?

"Všichni jsme byli zraněni. Všichni jsme místy zlomení. Ale romantika nám dává způsob, jak na to na chvíli zapomenout a věřit, že pohádky se mohou splnit. “

Připravte se, první díl z nové série Mistři lásky zaútočí na vaše srdíčka a vyvolá ve vás akutní potřebu hřejivé lásky. Pan Romantik
totiž není princ na bílém koni ale doslova sexy bůh na kouzelném jednorožci. Vaše přání je mu rozkazem. Zkrátka možná si ho budete chtít naklonovat a vypůjčit domů. Ve skutečnosti je však dost tajemný a nepolapitelný. Bude muset dokázat zapůsobit i na sarkastickou a zahořklou Eden, která dokáže čtenáře občas pěkně sesadit z duhového obláčku. Nebojte, ona vás vždycky vrátí zpátky na zem a zdůrazní, že ideální muži neexistují, jen lháři a podvodníci. Občas je její postava až příliš cynická a nedůvěřivá, což kazí dojem ze čtení.

Jinak jde ale o zábavné čtení, kde to pěkně jiskří a chemie funguje. Bonusem navíc je téma profesionálního randění, což dává knize trochu originality. Přece jen v tomto žánru je těžké přijít s něčím novým. Podle popisu to nezní zrovna jako nejrealističtější příběh a je i předvídatelný. Škoda je, že kniha neobsahuje i kapitoly z pohledu Paula, protože to by mohla být vážně zajímavé čtení. Pan Romantik si vaši pozornost ale určitě zaslouží.

Každopádně jde o pěkně šťavnatou a žhavou jednohubku pro všechny romantické dušičky. Určitě vás zasáhne nějaký ten Amorův šíp, užijete si humor, škádlení mezi hrdiny, to vše bohatě oslazené romantikou. Přesně to se od knihy tohoto žánru žádá, takže splní vaše očekávání a potěší. Zkrátka, jestli existuje pan Romantik a jeho rande snů, zapište mě na seznam, prosím! Nebo aspoň na čekačku na další díl.