YA fantasy
Zjizvený král (Nikolaj Lantsov #1)- Leigh Bardugo - Fragment
Pozorovatelka - Anna Bright - CooBoo
Kirke - Madeline Miller - Slovart
Sucho - Neal Shusterman - Yoli
YA fantasy, fantasy
Milosrdné přízraky - April Tucholke - Host
Rituál - Marina a Sergej Dačenko- Fragment
Pád Gondolinu - J.R.R.Tolkien - Argo
Helix - Marc Elsberg - Omega
romantika
Padnout a vstát - Estelle Maskame - Fragment
Láska na jedno kliknutí - Cyril Massarotto - Motto
Jak mě překvapíš? - Sophie Kinsella - BB art
Den, kdy jsem zahlídla lásku -Josie Silver - Cosmopolis
romantika
To nejlepší v nás - Colleen Hoover - Yoli
První opravdový polibek - Kasie West - CooBoo
Bez tebe to není léto - Jenny Han - CooBoo
Láska podle hvězd - Minnie Darke - Motto
thrillery
Teorie vraždy (Naturalista #3) - Andrew Mayne - Kalibr
Jáma - C.J. Tudor - Kalibr
Rakvář - Sharon J. Bolton - Domino
Bird Box - Josh Malerman - Omega
17 Komentáře
Nejvíc mě asi láká Sucho a Zjizvený král díky té absolutně úchvatné obálce!
OdpovědětVymazatSkvělá volba, ty mě asi taky nejvíc zaujaly :)
VymazatZase spousta skvělých knih. :) Už mám přečteného Zjizveného krále, který byl super a právě začínám číst Kirke. :))
OdpovědětVymazatTojsi napřed :) Já ještě ani jednu z nich neotevřela, ale určitě mám zálusk na Zjizveného krále :) Hezké čtení :)
VymazatChystám se na Kirke, Teorii vraždy i Jámu a moc se na všechny těším. Rakváře taky moc ráda přidám na seznam :-))
OdpovědětVymazatMoc dobrý výběr, všechny vypadají lákavě :)
VymazatJá jak vidím tolik nádherných knih, hned mám nutkání si jít nějakou koupit... Ale to bych neměla, protože se teď snažím šetřit. Tak si zajdu aspoň do knihovny! :DD
OdpovědětVymazatTentokrát vyšlo mnoho dobrých knih, které bych si chtěla přečíst. Rituál, Helix, Kirke. To jsou moje Top. :)
OdpovědětVymazatRituál a Bird Box jsem přečetla, obě knihy jsou skvělé ❤️. Chystám se na To nejlepší v nás a Zjizveného krále. Pokud se poštěstí, tak bych ráda sáhla i po Jámě a Teorii vraždy, ale to bych nejdřív musela přečíst Šelmu a Hračkáře... je toho hodně 😀
OdpovědětVymazatTeorie vraždy bude snad další přírůstek, tedy chtělo by to, když už máš předešlé díly.
OdpovědětVymazatJáma je velkým zklamáním. No a to tak velkým, že se mi nechce ani do psaní recenze :D
jojo, rijen byl opravdu bohaty :-)
OdpovědětVymazatTeda, už se těším až si rozbalím knížky, o které jsem si napsala Ježíškovi, ale i tady bych našla další inspiraci :D Snad se až budu zas doma dostanu někam podívat se i na knihy. Nebo radši ne, jinak nevím, jak to pak uvezu zase zpět do Anglie :D
OdpovědětVymazatTak mě samozřejmě zaujaly nejvíce romantiky - Padnout a vstát a Láska podle hvězd. 😊
OdpovědětVymazatWantBeFitM
Nejvíc mě zaujala Kirke a Sucho (to mě láká hodně tématem). Pak vypadá zajímavě žánrově Milosrdné přízraky. Na Jámu se asi nechystám. Kříďák byl fajn, ale zas až taková paráda to nebyla... :-D
OdpovědětVymazatMě zaujal Bird Box, protože film byl podle mě takový průměr a kniha by mě mohla zaujmout víc :)
OdpovědětVymazatDoma mám Zjizveného krále, První opravdový polibek a Pozorovatelku, ale fakt netuším, kdy se k nim dostanu :D Teď na podzim toho vyšlo tolik slibného!
OdpovědětVymazatmě zaujaly všechny ty fantasy, páč ty obálky jsou nádherný! :D a bird box mi připomněl, že jsem si pořád nepustila film! :D
OdpovědětVymazat